וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתה חריפה נגד הפרקליטות: "צובעים קיר בלבן, ומוציאים להורג על בגידה"

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 15:03

סערה פרצה אחרי שמשתמש בטוויטר הוקלט מסביר שבעיניו יש "לעשות משפט ראווה, לתפוס אנשים שהשתמשו בכוח שלהם להשחית, להעמיד בשורה ולהוציא להורג". ח"כ מהעבודה הגישה תלונה במשטרה: "הכתובת על הקיר". נתניהו: מגנה בכל תוקף את האמירות המסוכנות, זו לא דרכנו

בווידאו: נשיאת העליון אומרת שהשיח הציבורי מידרדר למקומות מסוכנים והבשיל עד כדי קריאות פגיעה בשופטים/צילום: תקשורת לשכת עורכי הדין

סערה פרצה הבוקר (שני) אחרי קריאה של אדם ברשת להוציא להורג אנשים שעובדים בפרקליטות המדינה בגין "בגידה במוסדות המדינה".

ההתבטאות הוקלטה בספייס, כלי של טוויטר לשיחות מרובות משתתפים. הדובר, שענה לשם מיכאל, נשאל על ידי אחת המשתתפות "מה לדעתך הכי אפקטיבי כדי לשנות את מה שהולך בפרקליטות, אילו צעדים הכי אפקטיבים לדעתך?".

"אני, יש לי זווית ראייה קצת קיצונית אבל מהירה ופותרת את כל הבעיות", השיב הדובר. "עושים משפט ראווה, מוצאים את האנשים שיש הרבה ראיות לתפוס אותם, אנשים שיש להם כוח היום, שהשתמשו בכוח שלהם להשחית - צובע קיר בצבע לבן, קיר יפה כזה את יודעת, צובע אותו בצבע לבן, מעמיד אותם בשורה, מוציא להורג. וכל מי שבא אחריו, כל מי שיראה את הסצינה הזאת שמוציאים אותם להורג על בגידה במוסדות המדינה ובמדינה, כולם יבואו לזמר על מה שהם עשו, לבנות שלושה בתי כלא חדשים והמדינה שלנו תיראה הרבה יותר טוב והכול יסתדר, כולם יחזרו לשורה".

הדברים עוררו כעס גדול ברשת, ומשתמשים רבים תייגו את משטרת ישראל בתגובה להקלטה. בעקבות הדברים, חברת הכנסת נעמה לזימי (עבודה) הודיעה כי הגישה תלונה למשטרה נגד הדובר, שאותו זיהתה כמיכאל בן שושן, בגין הסתה לרצח.

"הכתובת על הקיר. כשמאיימים על בכירי הפרקליטות - מאיימים על הדמוקרטיה", מסרה ח"כ לזימי. "אסור לנו לעמוד מנגד. אני דורשת מהמפכ"ל לדאוג שהאיש המסוכן הזה ייעצר בגין הסתה לרצח. הדבר המטריד יותר הוא שעד לרגע זה כל בכירי הליכוד מתעטפים בשתיקה ולא מוקיעים את דבריו המסוכנים. אסור לעבור על זה בשתיקה".

עוד בוואלה!

נשיאת העליון: "השיח הציבורי מידרדר למקומות מסוכנים והבשיל עד כדי קריאות פגיעה בשופטים"

לכתבה המלאה

נתניהו: "מגנה בכל תוקף"

במפלגת הליכוד הדגישו בהודעה שיצאה כמה שעות לאחר הסערה כי בן שושן אינו פעיל ליכוד מאז שנת 1998, ויו"ר המפלגה ח"כ בנימין נתניהו גינה בתקיפות את הדברים שאמר. "זאת לא דרכנו, זו אינה דרך הליכוד. אני מגנה בכל תוקף את האמירות המסוכנות הללו ודורש מהמשטרה לפתוח מייד בחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully