וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח וההתאבדות בבית שמש: נבדק אם האב היה תחת השפעת סמים

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 15:04

גופתו של סבנוק נשלחה למכון לרפואה משפטית לבדיקה. מהחקירה עולה כי לאב שרצח את בתו והתאבד יש עבר פלילי בעייתי, והוא אף אושפז בעקבות מצבו הנפשי. לדבר האם, היא לא שיערה שהוא עלול לפגוע בעצמו או בילדים

זירת הרצח וההתאבדות בבית שמש/תיעוד מבצעי מד"א

גופתו של אלכסנדר סבנוק נשלחה לבדיקת המכון לרפואה משפטית, כשעל פי החשד היה תחת השפעת סמים כשדקר למוות את בתו, ליאנה, אתמול (שבת) בבית שמש. מעבר לכך, האם סיפרה בחקירתה כי לא שיערה שהוא עשוי לפגוע בעצמו או בילדים. לדבריה, הביקור לא תואם איתה, ונעשה ישירות מול הילדים, אך בהמשך היא עודכנה על כך.

בתוך כך, היום נחשף עברו הבעייתי של האב, שהסתבך בפלילים בעשור האחרון. כך לדוגמא ב-2012 נעצר סבנוק יחד עם אדם כשהיו מחופשים לחייל ולאישה. עוברי אורח הזעיקו משטרה, והשניים ניסו להימלט. כשנתפסו על ידי המשטרה נמצאו עליהם סכין, שוקר חשמלי, כפפות, גז פלפל ועוד. השניים שוחררו למעצר בית, ובהמשך התיק נגדם נסגר.

אלכסנדר סבנוק, שדקר למוות את בתו בבית שמש. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה!
עבר בעייתי. אלכסנדר סבנוק/מערכת וואלה!, באדיבות המשפחה

ה-2015 הואשם בהחזקת 0.45 גרם מריחואנה, לבסוף התיק נגדו נסגר. בשנת 2018 נפתח תיק במשטרה נגד סבנוק בשל שימוש בסמים ותיק נוסף לאחר שאיים לפגוע בעצמו, ולאחר מכן אושפז על רקע נפשי. בהמשך השנה הוא נתפס שוב עם קנאביס במשקל 92 גרם, על אף שרישיונו התיר לו 50 גרם בלבד. התיק נסגר בקנס כספי, בשל החמרה במצבו הבריאותי.

בינואר השנה מצבו הנפשי הדרדר בשל תאונת דרכים באשדוד שהיה מעורב בה, ובעקבותיה הוגשה נגדו בקשה לפסילת רישיונו. במאי האחרון רישיונו נשלל למשך שנה כחלק מהסדר טיעון, לאחר שנהג תחת השפעת אלכוהול באשקלון בדצמבר 2021, פגע ברכב וגרם לפציעתם של חמישה בני אדם.

עוד בוואלה!

חבריה של ליאנה שנרצחה בידי אביה נפרדים: "אנחנו מרוסקים, לא נשכח אותך לעולם"

לכתבה המלאה
ליאנה סבנוק, שנרצחה על ידי אביה בבית שמש. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
נדקרה למוות ע"י אביה. ליאנה סבנוק/תמונות גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול סבנוק דקר למוות את בתו, בת ה-20, בבית גרושתו בבית שמש. האח של הצעירה, נער בן 17, מצא את השניים ללא הכרה והזעיק את כוחות ההצלה. מחקירה ראשונית עלה כי האב, שמוכר לשירותי הרווחה, הגיע לבית גרושתו שנמצאת בחו"ל, בעוד בתו שוהה במקום לבדה. הוא דקר אותה ושם קץ לחייו. נמצאו כמה סכינים. עוד עלה מהחקירה כי האב התקשר לבנו באותו הבוקר, וביקש להיפגש גם עמו בדירה. האח הצעיר, שמצא את בני משפחתו ללא סימני חיים, איחר להגיע, וככל הנראה ניצל ממוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully