וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען חבלה עוצמתי הונח במסעדה מוכרת, חייהם של עשרות ניצלו

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 11:44

המטען הונח ביום חמישי האחרון במסעדת רטטוי שבמושב אמונים, נוטרל - ובכך ניצלו חייהם של אזרחים רבים ברגע האחרון. בעלי המקום זומן לשימוע והעסק נסגר ל-15 יום תחת צו מנהלי

זירת הדקירה בגבעת זאב, 2 ביוני  2021. דוברות משטרת ישראל
ניידת משטרה/דוברות משטרת ישראל

מטען חבלה רב עוצמה הונח במסעדה מלאה בסועדים במושב סמוך לאשדוד, כחלק מסכסוך בין בעל המקום לעבריין בכיר - כך הותר היום (שבת) לפרסום.

המטען הונח ביום חמישי האחרון במסעדת רטטוי שבמושב אמונים, נוטרל, ובכך ניצלו חייהם של עשרות בני אדם ברגע האחרון. העסק נסגר ל-15 יום תחת צו מנהלי.

זהותו של העבריין הבכיר וארגון הפשיעה אליו הוא משתייך לא נמסרו, ובעל המקום נדרש לשימוע.

"המטען שאותר טרם הפעלתו, נוטרל על ידי חבלני המשטרה וממצאיו הועברו להמשך חקירה", נכתב בהודעת המשטרה. עוד הוזכר כי "לפי מידע שהגיע לידי משטרת ישראל בעת האחרונה, עולה החשד שהרקע לאירוע הנו סכסוך פלילי שהתגלע בין בעל המסעדה לבין גורמים עבריינים, לפי החשד בעקבות קשרים אישיים שניהל".

את החקירה מנהלת היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי. החקירה החלה כחקירה סמויה ביום חמישי עם איתור המטען, ועד היום היא התנהלה תחת צו איסור פרסום גורף. בעקבות האירוע, מפקד מרחב לכיש ברק מרדכי החליט על הקמת כוח משימה מיוחד שיפעל בשיתוף ימ"ר לכיש "לסכל ולמנוע פעולות פליליות נוספות העלולות לפגוע ולגבות חיי אדם, תוך התמקדות בארגוני הפשיעה".

תגובת עורכי הדין אבי חימי ומשה וייס המייצגים את בעלי המסעדה ועורכת הדין רומי קנבל המייצגת את המסעדה: "החלטת המשטרה לסגור את המסעדה לאחר שבעליה פעל כאזרח שומר חוק, ודיווח בעצמו ומיוזמתו אודות חפץ חשוד שנמצא באיזור, היא החלטה שאינה סבירה ואין בה כל הגיון. בעלי המסעדה אינו מסוכסך עם איש ובכוונתנו לפעול מול משטרת ישראל על מנת לבטל את ההחלטה השגויה והכל תוך המשך שמירה מקסימלית והגברת האבטחה על בטחונם של יושבי המסעדה, כפי שעשה בעליה מאז ומעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully