וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכוון לשרוף אותה במערה: צעיר משגב שלום מואשם שחטף וניסה לרצוח את אחותו

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 19:23

כתב אישום הוגש נגד בן 22 שניסה יחד עם חברו לרצוח את אחותו, בשל "אורח חייה שאינו הולם את ערכי משפחתם". לפי האישום, הוא חטף אותה מביתם למערה, שם נתן לה לבחור כיצד תמות - בשריפה או מדקירה. היא ניצלה לאחר ש-3 תושבי המקום הגיעו לקרבת המערה ושמעו את צעקותיה

כתב אישום הוגש בשבוע שעבר (שישי) נגד צעיר בן 22 משגב שלום, בגין ניסיון רצח וחטיפת אחותו, לפני כחודש. על פי כתב האישום, הוא וחברו היכו את האחות בביתם, חטפו אותה ברכבם וניסו להצית אותה בתוך מערה, עד ששלושה מתושבי המקום הגיעו לאזור וחילצו אותה.

לפי המתואר בכתב האישום, משפחתה של האחות, שאמה חיה בשגב שלום, ואביה חי בעזה, סברה ש"אורח חייה אינו הולם את ערכי המשפחה", ובשל כך נהגו להכות אותה, לעקוב אחריה, וכן לאסור עליה להשתמש בטלפון הנייד. בשלב מסויים עזבה את הבית והתגוררה בבאר שבע. מעת לעת נהגה להגיע לביקורים אצל משפחתה.

על פי כתב האישום, לפני כחודש, כשהגיעה לביקור, תקפו הצעיר וחברו את האחות כשסיימה להתקלח. הן הפשיטו אותה מבגדיה באמצעות סכין, תוך כדי שהם מאיימים עליה "אם את צורחת אני הורג אותך במקום, היום את מתה". לאחר מכן קשרו אותה וכיסו אותה בברזנט שחור, והכניסו אותה לתא המטען ברכבם.

נדל"ן בפזורה הבדואית 8 ביולי 2020. ראובן קסטרו
האח הודיע לאחותו: "היום את מתה". הפזורה הבדואית/ראובן קסטרו

על פי כתב האישום, הם עשו את דרכם ברכב לכיוון מערה בפזורה הבדואית, שם הודיעו לה על כוונתם להרוג אותה ולהצית את גופתה. בשלב זה הצעיר נתן לאחותו "לבחור" כיצד תומת, אם בדקירה, או בשריפה בעודה בחיים. לאחר שהאחות התחננה לאבד הכרה לפני ששורפים אותה, הסכים האח שתשתה כדורים שיביאו לאיבוד הכרתה. לאחר שבלעה עשרות משככי כאבים ועדיין לא איבדה את הכרתה, הציע האח שתשתה בנזין וכן שתחתוך את ורידיה באמצעות סכין, פחית חתוכה וכן מספריים.

על פי כתב האישום, גם אחרי שביצעה את הצעדים הללו, עדיין לא איבדה האחות את הכרתה. האח הביא ערימת קרשים, ערם אותם בערימה, ציווה על אחותו לשכב עליהם ושפך כמות גדולה של בנזין. הוא הבטיח לה שיעזור לה לאבד הכרה, השקה אותה בבנזין, וכן בכה איתה וחיבק אותה.

אלא שאז, לפי האישום, הגיעו לאזור המערה שלושה מתושבי המקום. לאחר שיצא אליהם הצעיר, הצליחה גם האחות, כשהיא מטושטשת, לצאת מהמערה ולזעוק לעזרה, תוך שהיא צועקת: "הם רוצים להרוג אותי, הם רוצים לרצוח אותי", ונכנסה בריצה לרכבם של התושבים. השלושה הסיעו אותה לבית אימם בפזורה, שם הזעיקו את המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully