וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: הבריכה בה נפער הבולען נבנתה ללא אישור מעל מנהרות מסועפות; בעליה נשלחו למעצר בית

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 15:23

נתן ורחל מלר, בעלי הווילה החשודים בגרימת מותו ברשלנות של כליל קמחי, שוחררו למעצר בית עד יום שני. הם הורחקו מהיישוב וישהו בכפר סבא תחת השגחת בתם. מנהרות תת-קרקעיות נחשפו מתחת לבריכה, אותה לפי החשד בנו ללא אישור. עוד הם חשודים בהלבנת הון וניהול עסק ללא היתר

בווידאו: תיעוד של הבולען שנפער בתוך בריכה פרטית בכרמי יוסף, צעיר נהרג/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים, ניב אהרונסון וכיבוי אש

בית משפט השלום בפתח תקווה שחרר הבוקר (שישי) למעצר בית את רחל ונתן מלר - החשודים בגרימת מותו ברשלנות של כליל קמחי. קמחי, בן 32, נשאב אתמול לבולען בעומק 13 מטרים שנפער בבריכה בווילה פרטית בבעלותם של בני הזוג ביישוב כרמי יוסף - ונהרג במקום. השופטת כרמית בן אליעזר שחררה את השניים למעצר בית עד ליום שני. הם ישהו בכפר סבא, תחת פיקוחה של בתם.

כמו כן, בני הזוג נתן, בן 70, ורחל, בת 65, חשודים בניהול עסק ללא רישיון, בניית הבריכה ללא היתר והלבנת הון. אתמול נחשף כי מתחת לבריכה הייתה רשת מנהרות תת קרקעיות מסועפות - בתוך אחת מהן קמחי נלכד. צוותי החילוץ שהוזעקו לזירה התריעו על סכנת קריסה של הקרקע בשל מנהרות מסועפות שהיו מתחתיה. קמחי חולץ מהמנהרה בתום מאמצים של שעות כשהוא ללא רוח חיים.

רחל ונתן מלר החשודים בגרימת מותו ברשלנות של כליל קימחי. ללא, פלאש 90
"יכלו למנוע את הטרגדיה". רחל ונתן מילר/פלאש 90, ללא

נציג המשטרה בדיון, רס"ב רמי דסטה, אמר כי מדובר במקום ללא היתר וללא סמכות. "אדם קיפח את חיו ולחשוד יש תרומה מאוד גדולה לתוצאה הטרגית הזאת", ציין. "הם יכלו למנוע את התוצאה הזאת אם הם היו מקבלים היתר. כמו כן לחשוד הרשעה בגין בנייה ללא היתר".

עורך דינם של הזוג, ציון אמיר, אמר כי מדובר באירוע חריג מאוד שלא קרה כמותו בעבר. "למרבה הצער מדובר באירוע כל כך חריג וכל המומחים מדברים על כך שמדובר במשהו שהוא בלתי נתפס", הדגיש.

עוד הוסיף כי מדובר באנשים טובים, ללא עבר פלילי ששיתפו פעולה בחקירתם. "יש להם ילדים לוחמים וצנחנים ויש בהם צער גדול מאוד על הטרגדיה הבלתי נתפסת והמזעזעת הזאת", אמר. "כל אחד מאיתנו מזדעזע מהסיפור הזה. כל מה שאני יכול להגיד כדי לא לפגוע בתהליך הבדיקה של המשטרה זה שהבית הזה, עם הבריכה הזו נבנו כדת וכדין".

עוד בוואלה!

נשאב 13 מטר מתחת לפני האדמה: כליל קמחי הוא הצעיר שנהרג במסיבת הבריכה בכרמי יוסף

לכתבה המלאה
בולען נפער בקרקעית בריכה פרטית בבית בשפלה 21 ביולי 2022. אלחנן רוט זק"א, אתר רשמי
"במקום היו מנהרות תת קרקעיות". הבולען שנפער/אתר רשמי, אלחנן רוט זק"א

הבולען נפער במהלך מסיבה של חברת שיווק בווילה להשכרה ביישוב ככל הנראה בשל תשתיות לקויות. בתיעוד מהאירוע ניתן לראות את המים נשאבים לתוך הבור שנפער, בעוד שהחוגגים מנסים לתפוס בנקודות אחיזה, כדי לא להישאב פנימה. בסרטון רואים גם את המתנפחים שהיו בבריכה נסחפים לתוך הבור ונעלמים. גבר נוסף, בן 34, גם נשאב לתוך הבור, אך הצליח לחלץ את עצמו.

כליל קמחי למד בתיכון כצנלסון בכפר סבא. הוא בוגר המכרז הבינתחומי ועסק בשיווק. ראש העיר כפר סבא רפי סער סיפר כי הוא היה אדם אהוב ומיוחד. "הוא יצא לבלות באירוע חברה ונהרג כתוצאה מתשתיות לקויות", אמר. "כל כך עצוב וכל כך מיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully