וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שהסעיר את המדינה: "הילד" שנהג בטנדר הוא בעצם בן 17 עם רישיון

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 11:15

רכב מסוג טויוטה היילקס תועד נוסע בכביש 45, במקטע בין שכונת פסגת זאב לצומת עטרות. הנהג שנסע מאחורי הטנדר צילם אותו תוך שניסה לעקוף אותו, וטען כי מדובר בילד שנוהג. בבוקר, המשטרה הבהירה: הנהג נושא רישיון נהיגה שהוצא כחוק

בווידאו: ילד תועד נוהג בטנדר באזור ירושלים/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סרטון שהופץ אתמול (שלישי) תיעד נהג רכב נוסע בטנדר בכביש 45, במקטע בין שכונת פסגת זאב לצומת עטרות - ולצידו נכתב כי הנהג המתועד הוא בן עשר. המשטרה פתחה בבדיקת המקרה, במהלכה גילו כי הנהג הוא בן 17 וחצי, תושב מזרח ירושלים, הנושא רישיון כחוק וסיים את תקופת המלווה הנדרשת. לאחר הבדיקה, המשטרה שחררה את הנהג לדרכו.

בתיעוד נראה הנהג מנסה לעקוף את הנהג שצילם, לאחר שהבחין כי הוא מזגזג בין נתיבים ונוסע בפראות בכביש. "אשכרה לא להאמין", אמר הנוסע. "הוא עוקף כמו חולה נפש בצורה מטורפת בכביש עם שלט של 'נהג חדש'. תראו את זה ותקבלו שוק של החיים".

הילד שנחשד כקטין 
ונהג. מערכת וואלה!, אתר רשמי
ה"ילד" שתועד נוהג ברכב/אתר רשמי, מערכת וואלה!
הילד שנחשד כקטין 
ונהג. מערכת וואלה!, אתר רשמי
ה"ילד" שתועד נוהג ברכב/אתר רשמי, מערכת וואלה!

בהמשך, ביקש הנוסע מהילד לעצור בצד ושאל אותו מה שמו. הילד, שהבחין שלא מדובר בשוטר, המשיך בנסיעתו. המשטרה הוציאה הודעה בה נכתב כי "בעל הרכב זומן למשטרה ובהמשך נבדקה זהותו של הנער שנהג ברכב וזומן אף הוא לבדיקה ותשאול במשטרה". המשטרה אף העירה לנוסע שתיעד את המקרה, ובהודעתה נכתב: "נבהיר כי שימוש בפלאפון על ידי נהגים בזמן נהיגה בכביש, גם אם לצורך תיעוד עבירות תנועה אחרות שמבוצעות לכאורה - הוא מעשה מסוכן ולא אחראי שעלול לסכן את יתר משתמשי הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully