וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 8 נהג ברכב בדרום, משפחתו הייתה במושב האחורי

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 10:38

הילד נהג בשטח עפר ולצדו ישב אביו. במושב האחורי של הרכב היו אמו, אחותו - ואחיו בן השנתיים שלא ישב על מושב בטיחות. לפני כחודשיים פורסם תיעוד ובו ילד נוהג ברכב בפזורה בדואית בנגב - ובעקבותיו נעצר אביו תושב כסייפה

שוטר אגף התנועה הבחין ברכב פרטי שבו נהוג ילד בן 8 , האב עוכב לחקירה. דוברות משטרת ישראל, אתר רשמי
הרכב בו נהג הילד/אתר רשמי, דוברות משטרת ישראל

בן שמונה נראה כשהוא נוהג ברכב סמוך לכביש 25 - כך נמסר היום (ראשון) מהמשטרה. הילד נהג ברכב בשטח עפר ולידו נראה אביו. במושב האחורי של הרכב ישבו אימו של הילד, אחותו ותינוק בן שנתיים לא מושב בטיחות.

תיעוד של ילד נוהג ברכב בפזורה הבדואית בנגב. 14 בדצמבר 2021. ללא, מערכת וואלה!
בן התשע נוהג סמוך לפזורה הבדואית בנגב, בדצמבר/מערכת וואלה!, ללא

לפני כחודשיים פורסם תיעוד ובו ילד נוהג ברכב בפזורה בדואית בנגב. בעקבות כך, תושב כספייה נעצר בחשד שאפשר לבנו בן התשע לנהוג, כשאין לו רישיון נהיגה תקף לרכב זה.

התושב זוהה על ידי שוטרי תחנת ערוער שעות ספורות לאחר שהגיעה לידם הסרטון. "אנו רואים בחומרה שימוש בכלי רכב בידי נהגים לא מורשים שמהווים סכנה לסביבתם", מסרה המשטרה. " משטרת ישראל תמשיך לאכוף את החוק בכל האמצעים העומדים לרשותה במטרה לשמור על שלום הציבור ובטחונו".

באוקטובר נתפסה אישה בבאר שבע כשהיא נותנת לבנה בן השנתיים לנהוג ברכבה. כפי שנראה בתיעוד, היא נתפסה נוהגת ברכבה כשמי שלמעשה אוחז בהגה, הוא בנה הפעוט. האם, תושבת הפזורה הבדואית, החלה להתעמת עם השוטרים ולקלל אותם לאחר שנעצרה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully