וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 9 תועד נוהג ברכב שטח בדרום - המשטרה עצרה את אביו של הילד

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 8:39

המשטרה החליטה לפתוח בחקירה בעקבות הסרטון שרץ ברשתות, בו נראה הילד נוהג ברכב. שעות ספורות לאחר מכן עצרו שוטרים הורה מכספייה, החשוד שאפשר לבנו לנהוג במכונית, והחרימו את הרכב. "רואים בחומרה שימוש בכלי רכב בידי נהגים שמהווים סכנה לסביבתם"

בווידאו: תיעוד של ילד נוהג בג'יפ בדרום/צילום: ידיעות מהשטח באינסטגרם, דוברות משטרת ישראל

חקירה נפתחה אתמול (שלישי) בעקבות סרטון שקיבלה המשטרה, ובו ילד נוהג ברכב בפזורה בדואית בנגב. בעקבות כך, תושב כספייה נעצר בחשד שאפשר לבנו בן ה-9 לנהוג, כשאין לו רישיון נהיגה תקף לרכב זה.

התושב זוהה על ידי שוטרי תחנת ערוער שעות ספורות לאחר שהגיעה לידם הסרטון. "אנו רואים בחומרה שימוש בכלי רכב בידי נהגים לא מורשים שמהווים סכנה לסביבתם", מסרה המשטרה. " משטרת ישראל תמשיך לאכוף את החוק בכל האמצעים העומדים לרשותה במטרה לשמור על שלום הציבור ובטחונו".

תיעוד של ילד נוהג ברכב בפזורה הבדואית בנגב. 14 בדצמבר 2021. ללא, מערכת וואלה!
בסרטון נראה הילד נוהג ברכב/מערכת וואלה!, ללא

באוקטובר נתפסה אישה בבאר שבע כשהיא נותנת לבנה בן השנתיים לנהוג ברכבה. כפי שנראה בתיעוד, היא נתפסה נוהגת ברכבה כשמי שלמעשה אוחז בהגה, הוא בנה הפעוט. האם, תושבת הפזורה הבדואית, החלה להתעמת עם השוטרים ולקלל אותם לאחר שנעצרה.

לפני כשנתיים נתפס על ידי המשטרה ילד בן 11 תושב הפזורה הבדואית, בעודו נוהג ברכב על כביש 25 באזור הפזורה, ומסיע כשני נוסעים נוספים. לשאלת השוטרים ענה הצעיר כי הוא בדרך למיון כדי לבקר את אימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully