וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממצא החדש מזירת רצח תאיר ראדה מעורר קרב האשמות בין א"ח לא"ק

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 18:22

במסגרת החקירה נמצא כי יש התאמה בין שערה שאותרה בזירת הרצח לבין אדיר חבני, מתווספים פעם נוספת הוא ובת זוגו לשעבר אולה קרבצ'נקו לרשימת החשודים המיידים בפרשה. א"ח טוען כי החשיפה מאששת את טענתו כי א"ק, שלבשה את בגדיו בזירה, היא הרוצחת. א"ק: "קשר אפשרי לחבני"

בווידאו: אדיר חבני, מתייחס לרצח תאיר ראדה/קרדיט: צל של אמת, הוט 8

אדיר חבני ואולה קרבצ'נקו הגיבו היום (שני) להתפתחות בחקירת הרצח של תאיר ראדה, במסגרתה נמצא כי יש התאמה בין שערה שנמצאה בזירת הרצח לבין אדיר חבני, מה שמוסיף ומערער על החלטת בית המשפט להרשיע את רומן זדורוב בפרשה.

חבני, או בכינויו המוכר בתיק - א"ח, הגיב ראשון על האפשרות שהוא עצמו עשוי להיות נאשם בתיק: "שמח שאחרי עשר שנים גישתי על פיה א"ק לבשה את בגדיי מתבררת כנכונה, ומכאן גם ההסבר למציאת השערה על גופתה של תאיר". בתגובתו הוא מתבסס על טענתו כי קרבצ'נקו, שהיתה אז בת זוגו, לבשה את בגדיו בשעה שרצחה את ראדה. בעבר טען חבני כי היא התוודתה בפניו כי היא עשתה את המעשה לאחר הרצח.

אדיר חבני המכונה  א"ח. שימוש לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
מגלגל את האשמה שוב לא"ק. חבני/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א'

פרקליטיה של אולה קרבצ'נקו, המוכרת בתיק בכינויה א"ק, מסרו בתגובה לחשיפה כי "כפי שקבע פרקליט המדינה, אולה אינה קשורה ברצח של תאיר ז"ל משום בחינה. נזכיר שתיק החשד המופרך נגדה נסגר בנימוק חד משמעי של חוסר אשמה, הדגישו.

באשר לבדיקת השערה שנמצאה, מסרו עורכי דינה דניאל חקלאי ותומר שוורץ: "ראשית, מעולם לא נמצאה שום התאמת דנ"א כלשהי בין הראיות בזירת הפשע לבין אולה עצמה. שנית, גם במסגרת השערה המדוברת, לא קיים דנ"א שמתאים לאולה.

עוד בוואלה!

חשיפת וואלה!: שערה שאותרה בזירת הרצח של תאיר ראדה מתאימה לבן זוגה של אולה קרבצ'נקו

לכתבה המלאה
צל כבד סיפורה של א"ק אולה קרבצ'נקו. כאן 11, צילום מסך
"יכול ללמד לכל היותר על קשר אפשרי בין חבני לבין זירת הרצח". קרבצ'נקו/צילום מסך, כאן 11

"שלישית, במסגרת השערה המדוברת, לא מדובר בכלל בדנ"א רגיל שאכן יכול ללמד על זהות הרוצח (או אחיו התאום כשמדובר בתאומים) אלא בדנ"א מיטוכונדריאלי שלכל היותר יכול ללמד על התאמה פוטנציאלית למיליונים, למאות אלפים או לעשרות אלפים במקרה הטוב. כלומר, לא מדובר בשערה עם שורש שיש בה דנ"א רגיל, אלא בשערה ללא שורש שיכולה ללמד לכל היותר על התאמה לאנשים רבים בעלי פרופיל ביולוגי מסוים.

"נקודה לפני אחרונה: ראיה קלושה זו יכולה ללמד לכל היותר על קשר אפשרי בין מר חבני לבין זירת הרצח אף שאיננו יודעים כמובן אם הוא קשור ברצח. ונקודה אחרונה: הגיע הזמן לעזוב את מתמודדת הנפש האמיצה אולה קרבצ'נקו במנוחה. היא לא קשורה ברצח הנורא של נערה תמימה".

  • עוד באותו נושא:
  • תאיר ראדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully