וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערעור המדינה נדחה: עבריין המין אלון קסטיאל שוחרר מהכלא

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 16:46

בבית המשפט המחוזי בנצרת קבע כי קסטיאל, שהורשע בעבירות מין בארבע נשים, ישוחרר על תנאי ממאסר. זאת, בהמשך לעתירה שהגישה המדינה נגד החלטת ועדת השחרורים לשחרר אותו מהכלא - יותר משנה לפני הזמן שנקבע. קסטיאל השתחרר לפני זמן קצר מכלא חרמון

בווידאו: עבריין המין אלון קסטיאל משתחרר מהכלא אחרי שנדחה ערעור המדינה/מערכת וואלה!

בית המשפט המחוזי בנצרת דחה היום (שני) את ערעור המדינה וקבע כי אלון קסטיאל, שהורשע בעבירות מין בארבע נשים. בעקבות כך שוחרר קסטיאל ממאסרו בכלא חרמון - יותר משנה לפני הזמן שנקבע. בעתירה שהגישה פרקליטות מחוז צפון לפני כשבועיים נגד החלטת ועדת השחרורים נטען כי בהחלטת השחרור לא ניתן משקל לעמדת הנפגעות ולסיכון הצפוי להיגרם להן כתוצאה משחרורו המוקדם של קסטיאל.

בעתירה שהוגשה באמצעות עו"ד צביקה אברמוביץ נכתב כי "הוכח בבירור כי שחרורו המוקדם של קסטיאל יגרום לסיכון משמעותי ביותר לנפגעות העבירה, לשלומן הנפשי ולהליך שיקומן".

אולון קסטיאל עם שחרורו מכלא חרמון 18 ביולי 2022. דוד כהן, פלאש 90
ישוחרר מוקדם. קסטיאל/פלאש 90, דוד כהן
הפגנה מחוץ לדיון בערעור הפרקליטות, מחאה על החלטת ועדת השחרורים לקיצור עונשו של אלון קסטיאל, בימ"ש מחוזי נצרת, 18 ביולי 2022. אלי אשכנזי
בית המשפט דחה את ערעור המדינה. המחאה על החלטת ועדת השחרורים/אלי אשכנזי

לפני כשלושה שבועות עדת השחרורים הורתה בדעת רוב על שחרורו המוקדם בתנאים של קסטיאל, שנידון ל-57 חודשי מאסר בפועל. זאת, לאחר שהורשע בעבירות ניסיון אינוס, מעשים מגונים בכוח והטרדה מינית, בארבעה אישומים שונים. בהחלטת ועדת השחרורים נקבע כי קסטיאל ישוחרר תחת כמה תנאים מגבילים, בהם איסור כניסתו של האסיר לתל אביב, רמת גן וגבעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully