וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצהרת נאמנות": תליון הזהב בדמותו של נתניהו שמעורר סערה במערכת הפוליטית

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 14:20

בכנס בחירות של הליכוד בגבעת זאב תועדה פעילת המפלגה היידי מוזס, המתמודדת בפריימריז לכנסת, עונדת את התליון על ח"כ ישראל כץ: "גאים להיות במפלגה שיש בה נבחרים מעולים". יאיר גולן: "הליכוד 2022 - כת לכל דבר". ח"כ כלפון מימינה: "התפילין החדשות של שלמה קרעי"

פעילת הליכוד היידי מוזס, עונדת תליון זהב בדמותו של נתניהו על ח"כ ישראל כץ. 17 ביולי 2022/ללא

באחד מכנסי הבחירות של הליכוד אמש (ראשון) חולקה "שרשרת הצהרת נאמנות" מוזהבת עם תליון בדמותו של יו"ר המפלגה בנימין נתניהו. הרגע תועד, הופץ ברשתות החברתיות ועורר ביקורת במערכת הפוליטית.

בסרטון שהופץ מהכנס בבית בגבעת זאב נראית פעילת הליכוד היידי מוזס, המתמודדת בפריימריז לכנסת, מנסה לענוד את תליון הזהב בדמותו של נתניהו על ח"כ ישראל כץ. "זו הצהרת נאמנות למפלגה שלנו. אנחנו גאים להיות במפלגה הזו שיש לנו נבחרים מעולים וראש ממשלה בקרוב נפלא בנימין נתניהו", אומרת מוזס. בהמשך, כץ העביר את השרשרת ליושבת משמאלו.

הסרטון עורר תגובות במערכת הפוליטית. ח"כ יאיר גולן, המתמודד על ראשות מרצ, צייץ: "פולחן אישיות, פולחן ראש הזהב, פולחן השרשרת עם התמונה. הליכוד מודל 22' הוא כת לכל דבר - כת הככ"כ. עצוב וחבל, ובעיקר כי חלק ניכר מבוחרי הליכוד זכאים למשהו טוב יותר".

ח"כ יום טוב כלפון מימינה צייץ: "תכירו: התפילין החדשות של שלמה קרעי". זאת, בהתייחס לתמונה של קרעי שפורסמה בשבוע שעבר, כשלצדו פסל זהב של נתניהו. קרעי הסביר לאחר מכן שהתמונה צולמה במשרד של חבר, שיש לו תחביב לאיסוף בובות ופסלים של מנהיגים, וצירף סרטון שלהם. "מה שלא מוצא חן בעיני השמאלנים שסוגדים לחלול הרזרבי, הופך את זה למשעשע וראוי יותר בעיניי. רק ביבי! ", הוא צייץ בטוויטר בזמנו.

היום, נתניהו הגיב לסערה סביב התליון בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות. "לא צריך שום תליון ולא הצהרת נאמנות. הנאמנות שאנחנו צריכים היא לעקרונות שלנו - שמירה על ארץ ישראל, על בטחון ישראל, הורדת מחירים, דאגה ליוקר המחיה", אמר נתניהו. "אלה הדברים המהותיים, ומעל הכל: הנאמנות לדגל ישראל שירד, ואנחנו מניפים אותו מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully