וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסטל אטבריאן: "הליכוד מתחזק בזכות משפט נתניהו"

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 17:07

הח"כית אמרה בריאיון באולפן וואלה! שמפלגתה עולה בסקרים עקב משפטו של יו"ר האופוזיציה, בטענה כי "אנשים מבינים שעובדים עליהם". לפני הפריימריז, דיסטל אטבריאן מסומנת כאחת הנשים החזקות, אך מסרבת "ליצור קרב חתולות" עם מירי רגב. "מה שהיא שכחה, אני רק מתחילה ללמוד"

בווידאו: ח"כ גלית דיסטל אטבריאן בריאיון לאולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו, עריכה: ניר חן

הליכוד מתחזק בזכות משפט נתניהו, כי "אנשים מבינים שעובדים עליהם" - כך אומרת ח"כ גלית דיסטל אטבריאן באולפן וואלה!. לדבריה, "מה שיוצא מהמשפט הם דברים קשים מאוד, ולא לנתניהו. אני רואה שהליכוד עלה ב-7-6 מנדטים בשנה, הרבה מזה זה בזכות המשפט". היא הוסיפה כי היא מתנגדת לקריאות לעצור את המשפט: "נתניהו נושא את הצלב על גבו. הוא עשה המון דברי טובים, הוא לא התפתה לעסקות טיעון, לא חתך שמאלה. אני כן שייכת לאסכולה שחושבת שהמשפט הזה הוא פוליטי, אבל זה שהוא נשאר שם גורם לנו לראות את הבשר האמיתי ממנו עשויה הנקניקיה. שימשיך עד הסוף".

בתשובה לשאלה על עדותה של הדס קליין בתיק 1000 בשבועות האחרונים אמרה חברת הכנסת כי "זו עדות מטעם. עברתי על הפעילות שלה ברשתות, היא 'בלפוריסטית' מכף רגל ועד ראש. אין לה הוכחות וקבלות. יכול מאוד להיות שהוא קיבל מתנות בגבול הסביר בין אנשים עשירים. לבוא לראש ממשלה ולהגיד לו אל תשתה שמפניה כי יש עניים, זה נראה לי מלאכותי ולא נכון, זה טהרני".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן בראיון לאולפן וואלה 17 ביולי 2022. ראובן קסטרו
"לא מוכנה לייצר קרב חתולות עם מירי רגב". דיסטל אטבריאן/ראובן קסטרו

בהתייחס לתוכניות של הליכוד לרפורמות במערכת המשפט עם שובם לשלטון, דיסטל אטבריאן התייחסה לדברים שאמרה בכנס פעילים מוקדם יותר החודש, שם קראה לשטוף את משרד המשפטים ב"אקונומיקה". לדבריה, אם תהיה שרת משפטים, היא תפעל "לניקיון של כל השחיתות, תרבות השקר, הנפוטיזם, העלמת ראיות, פתיחת חקירות באופן שנוגד חוקים או חוקי יסוד, לשמור על אנשי שלומינו מהחטאים שהם בעצם ביצעו. המערכת חולה מאוד. אני משוכנעת שגם בפרקליטות וגם במשטרה רוב האנשים הם אנשים טובים, אבל רוח המפקד והדרג הבכיר לא".

דיסטל אטבריאן, ששוריינה בבחירות הקודמות ברשימת הליכוד, מתמודדת כעת לראשונה בפריימריז לרשימה ומסומנת כאחת הנשים החזקות במפלגה. בתשובה לשאלה אם היא בקרב מול חברת הכנסת מירי רגב, היא אמרה: "זה לא קרב, זה פריימריז, זה נפלא. מה שמירי רגב שכחה, אני רק מתחילה ללמוד. אנחנו חברות שנים אחורה. מירי ראויה להישאר האישה החזקה בליכוד, ואני חושבת שהיא תישאר, זה מה שאני חושבת, היא לא צריכה את העזרה שלי. היא סופר חזקה ובצדק, היא עברה כברת דרך, שברה הרבה מחסומים שאני יכולה לעבור בזכותה. אני לא מוכנה לייצר קרב חתולות שבנוי על אגו כשהשליחות שלי ושלה לילדות ונערות מישראל השנייה היא כל כך משמעותית. זה גדול ממני וממנה".

דיסטל אטבריאן הימרה שהליכוד יצליח בבחירות החמישיות להשיג את הרוב המיוחל להקמת ממשלה ואמרה כי "הוא ישיג את ה-65-64 מנדטים, זה ההימור שלי". היא שללה את האפשרות שהבלוק של נתניהו יתפרק במידה ולא ישיג 61 ושהחרדים ימליצו על מועמד אחר לראשות הממשלה. "אין שום סיכוי שהחרדים יעזבו את הליכוד וישבו עם השמאל. לא יקרה. מיליון אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully