וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר ברק משולם שנדרס למוות במחסום הובא למנוחות: "היית האור של כולנו"

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 21:25

משולם בן ה-29 נדרס למוות בכביש 4 ע"י בן 17 מרמאללה שניסה להימלט ממחסום. אריאלה אלמנתו ספדה לו בבכי: "תודה על כל השנים היפות, אוהבת אותך לנצח". לאחר מכן התפרצה לעבר השר בר לב: "למה אין אישור לירות?". אמו: "היית החוט המקשר בין כולם"

בווידאו: השוטר ברק משולם שנדרס למוות במחסום מובא למנוחות/יותם רונן

ברק משולם, השוטר בן ה-29 שנדרס הלילה (ראשון) למוות על ידי תושב רמאללה בן 17 במחסום בכביש 4 במהלך ניסיון הימלטות, הובא היום למנוחות בבית העלמין בכפר סבא בפני מאות מלווים. מוקדם יותר מעצרו של הנער הוארך ביום אחד.

אמו של משולם ספדה לו בכאב: "צריך להיפרד ממך, אין לי מושג איך עושים את זה. זה לא טבעי שהורים יקברו את הבן שלהם". היא האשימה את הדורס ברצח: "זה רצח בכוונה תחילה. הוא בא מרמאללה לגנוב רכב ולרצוח את הבן שלי". היא הבטיחה לאלמנתו תמיכה: "אני תמיד לצדך, אגדל יחד איתך את הילדים. נתגבר גם על המכשול הזה".

אלמנתו, אריאלה, ספדה בקול שבור: "ברקי. אהבת חיי 11 שנה. תדע שאני אוהבת איתך בכל לבי. אני לא כועסת. אספר כל יום איזה אבא מדהים אתה. תהיה בטוח שהמילה הראשונה של ליאו תהיה אקונה מטטה. תודה שלימדת אותי מהי אהבה. תודה על השנים היפות, אוהבת אותך לנצח".

לאחר מכן, צעקה האלמנה לעברו של השר לביטחון פנים עמר בר לב: "תתחיל להגן על השוטרים פה, למה אתם לא נותנים להם אישור לירות? תסתכל בעיניים של הנשים פה, ותגיד שלהן זה לא יקרה".

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ויואב סגלוביץ' בהלווית ברק משולם השוטר שנדרס למוות , בית העלמין הצבאי כפר סבא, 17 ביולי 2022. קרין שגיא
המפכ"ל שבתאי וסגן השר סגלוביץ' בהלוויה, היום/קרין שגיא

עו"ד פאדי חמדן, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הנער החשוד, טען היום שלא התכוון לפגוע במשולם. "מדובר בקטין ללא עבר פלילי. הקטין היה מעורב בתאונת דרכים ולא הייתה לו כל כוונה לפגוע בשוטר. הוא מביע צער עמוק על מותו הטרגי. אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה". הוא הוסיף כי "הדברים מגובים על ידי ממצאי היחידה החוקרת. הוא לא התכוון לפגוע בשוטר. הוא טוען שנסע בתוך הרכב ללא רישיון אך לא ראה את השוטר ולא ידע ששוטר נפגע עד שהגיע לתחנת המשטרה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הלווית ברק משולם השוטר שנדרס למוות , בית העלמין הצבאי כפר סבא, 17 ביולי 2022. יוסף, TPS
הלווייתו של משולם, היום/TPS, יוסף

שי כהן, שוטר בתחנת כפר סבא וחברו לצוות של משולם, סיפר על היכרותם. "הוא היה בחור חייכן, מלא גאווה וסיפוק. אהב את המערכת, אהב לעזור לזולת. תמיד אהב ועזר לכולנו. תמיד הגיע עם חיוך ורצה לעזור לאזרחים, ולנו הצוות. תמיד הרים למעלה ולימד את הדרך שרצה שנלך. היה מורה דרך לכולנו ביחידה. היה בחור שרצה פשוט לתת מעצמו בשביל האחר".

כהן תיאר את שיחתו האחרונה עם משולם, בחילופי המשמרות. "בדיוק התחלפנו אחד עם השני. תמיד היינו משתפים חוויות מהחיים ומהמשמרת. תמיד רצה לדעת ולשתף. תמיד היה בשבילנו, למה שהיינו צריכים. זו אבידה גדולה, לא משהו שאנחנו יכולים לחשוב שיכל לקרות לו. עם כל הצער והאובדן, אנחנו היחידה כיחידה אחת גאים בו ויודעים שחתר למגע והוא עשה את עבודתו. הוא מנע פגיעה במישהו אחר. זה קרה לו לצערי, אבל התושייה והחתירה למגע למנוע את המרדף היה שם למען כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully