וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי הדרום זועמים על התגובה לירי הרקטות: "בדיחה - מתסכל כל פעם מחדש"

עודכן לאחרונה: 16.7.2022 / 12:27

באשקלון ובעוטף עזה הביעו מורת רוח מהתגובה לשיגורים. בשיחה עם וואלה! ביקשו כמה מהתושבים תגובה חריפה יותר, בעוד שאחרים טענו כי אם הירי היה לעבר גוש דן התקיפה הישראלית הייתה קשה יותר. בינתיים, עמדת חמאס מול העוטף עדיין עומדת. "לא מוכנים להיות שעיר לעזאזל"

תקיפת חיל האוויר ברצועת עזה, 16 ביולי 22/דובר צה"ל

אחרי לילה לא שקט נוסף, שבו נורו ארבע רקטות לשטח ישראל, תושבי הדרום שוב נאלצו לבלות במרחבים המוגנים. תושבי אשקלון ועוטף עזה, זעמו על התגובה הישראל. לדברי קרן, תושב אשקלון. "אנחנו מצפים לתגובה קשה יותר, לא מוכנים להיות שעיר לעזאזל - זה מפחיד, גם לפני חודש היה ירי לעבר העיר. הפעם הזאת הייתה בהפתעה גמורה".

תושבת אשקלון נוספת אמרה כי "נכנסו לממ"ד בזמן האזעקות, נבהלנו מאוד, לא צפינו לזה. נמאס לנו להיות בני ערובה. מתי שבא להם הם יורים עלינו - והתגובה של המדינה לירי היא בדיחה. כנראה ככה זה שיורים לדרום ולא לתל אביב. זה מתסכל כל פעם מחדש. לא הגיוני שתושבים בישראל רצים לממד כל פעם פעם". רענן, שגם הוא תושב העיר סיפר כי גם אותו הירי הפתיע. "לא נראה שהתגובה לירי הרקטות עשתה משהו".

עמדת חמאס מול נתיב העשרה. אבי רוקח, מערכת וואלה!
גם אחרי התקיפה - עמדת חמאס מול נתיב העשרה עדיין עומדת/מערכת וואלה!, אבי רוקח

הלילה צה"ל תקף ברצועת עזה, בעקבות ארבע רקטות שנורו לעבר ישראל. אחת מהן יורטה על ידי מערכת כיפת ברזל, והשלוש האחרות נפלו בשטח פתוח. התרעות צבע אדום נשמעו באשקלון וביישובי עוטף עזה. שני נפגעי חרדה פונו לבית חולים. גורמים בישראל אמרו כי נבדקת האפשרות שמדובר בפעולה של הג'יהאד האסלאמי בשירות איראן, שהמתין ליציאתו מישראל של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן כדי לתקוף.

מדובר צה"ל נמסר כי "מטוסי קרב תקפו לפנות בוקר אתר צבאי ובו סדנת ייצור תת קרקעית לחומרי גלם רקטיים של ארגון הטרור חמאס, במרכז רצועת עזה". בנוסף, נטען כי האתר שנתקף הינו מהאתרים החשובים והגדולים ברצועה לייצור חומרי גלם רקטיים לארגוני הטרור. "תקיפת האתר תקשה באופן משמעותי על הליך ייצור הרקטות ברצועה וזאת במטרה לפגוע ביכולות ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully