וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמי רפואה אמריקנים: איוונה טראמפ מתה בעקבות תאונה בביתה

עודכן לאחרונה: 16.7.2022 / 11:01

על פי דיווח בכלי תקשורת אמריקני, אשתו הראשונה של דונלד טראמפ נמצא בדירתה במנהטן ללא רוח חיים עם פגיעה קשה בחזה. זאת, לאחר שככל הנראה נפלה בגרם המדרגות מתפתל. בתה, איוונקה ספדה לה: "הייתה נהדרת, מקסימה, מלאת תשוקה ומצחיקה"

איוונה טראמפ. GettyImages
"ספגה פגיעה קשה בחזה". איוונה טראמפ/GettyImages

נסיבות מותה של אשתו הראשונה של דונלד טראמפ, איוונה, טרם התבררו. עם זאת, גורם רפואה אמריקני סיפר אתמול (שישי) כי היא ככל הנראה נפלה במדרגות וספגה מכה קשה בחזה. בת ה-73 נמצאה מוקדם יותר השבוע ללא רוח חיים בגרם מדגות עגול בדירתה במנהטן.
י
בתה, איוונקה טראמפ צייצה כי היא שבורת לב ממותה של אמה. "אמא הייתה נהדרת, מקסימה, מלאת תשוקה ומצחיקה. היא חיה את החיים במלואם - מעולם לא פיספסה הזדמנות לצחוק ולרקוד. אתגעגע אליה לנצח ואשמור את הזיכרון שלה בחיים בלבבות שלנו תמיד", כתבה.

דונלד ואיוונה טראמפ. GettyImages
איוונה ודונלד טראמפ/GettyImages

שלשום מסרה משטרת ניו יורק כי "אין סימנים לפלילים" במוות. בהצהרה נמסר כי המשטרה קיבלה שיחת חירום בשעה 12:40 בצהריים, זמן מקומי, ומצאה "אישה בת 73 ללא הכרה ולא מגיבה". מכבי האש של ניו יורק הגיעו לזירה בעקבות קריאה על אדם שסבל מדום לב.

איוונה גדלה בצ'כוסלובקיה הקומוניסטית. היא שיתפה פעולה עם דונלד טראמפ בכמה מפרויקטי הנדל"ן הגדולים ביותר שלו. הזוג התגרש ב-1992 לאחר שערוריית הרומן שלו עם מרלה מייפלס - שלאחר מכן נהפכה לאישתו השנייה ולאמא של הבת טיפאני.

בהסדר הגירושים קיבלה איוונה 14 מיליון דולר, בנוסף לאחוזה ענקית בגריניץ', קונטיקט. "אמא שלי היא אישה מלאת חיים ותשוקה להרפתקאות. היא התקשתה להישאר במקום אחד במשך זמן רב", כתבה איוונקה בספרה ב-2009. "ההורים שלי דומים במובן הזה. הם גדלו בנפרד, ואפילו כשהיו יחד, נראה היה שהם שונים לגמרי, אבל הם חולקים גישה דומה לחיים" הכל, כל הזמן".

לאחר הגירושים מטראמפ, התחתנה איוונה והתגרשה עוד פעמיים. ב-2017, בתוכנית הבוקר של CBS, היא סרבה להצעה של טראמפ להיות שגרירה בארצה צ'כיה, ואמרה כי היא אוהבת את "החירות והחיים המושלמים שלה". "למה שאפרד ממיאמי בחורף, סן טרופה בקיץ, ואביב וסתיו בניו יורק. יש לי חיים מושלמים", היא אמרה אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully