וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אישה נהדרת": איוונה טראמפ הלכה לעולמה בגיל 73 בביתה בניו יורק

עודכן לאחרונה: 15.7.2022 / 11:44

איוונה היתה אמם של דונלד ג'וניור, איוונקה ואריק טראמפ. "זה מאוד מעציב אותי ליידע את כל מי שאהב אותה, ויש רבים כאלה, שאיוונה טראמפ הלכה לעולמה בביתה בניו יורק. היא היתה אישה מדהימה, נהדרת ויפה, שחיה חיים מלאי השראה", כתב הנשיא לשעבר

איוונה טראמפ, אשת עסקים ואשתו לשעבר של דונלד טראמפ, מתה בביתה בניו יורק בגיל 73, כתב הנשיא לשעבר ברשת החברתית טרות.

משטרת ניו יורק אמרה אתמול (חמישי) "אין סימנים לפלילים" במוות. בהצהרה נמסר כי המשטרה קיבלה שיחת חירום בשעה 12:40 בצהריים, זמן מקומי, ומצאה "אישה בת 73 ללא הכרה ולא מגיבה". מכבי האש של ניו יורק הגיעו לזירה לאחר קריאה על אדם שסבל מדום לב. לדבריהם, האדם היה ללא רוח חיים כשהגיעו למקום. הם הכריזו על המוות בזירה, אך חוקר מקרי מוות יקבע סופית את הגורם למוות.

הבית של טראמפ ואיוונה אישתו הראשונה עומד למכירה. splash
הבית של הזוג טראמפ/splash

איוונה היתה אמם של דונלד ג'וניור, איוונקה ואריק טראמפ. "זה מאוד מעציב אותי ליידע את כל מי שאהב אותה, ויש רבים כאלה, שאיוונה טראמפ הלכה לעולמה בביתה בניו יורק. היא היתה אישה מדהימה, נהדרת ויפה, שחיה חיים מלאי השראה. שלושת ילדיה היו האושר והגאווה שלה. היא היתה כה גאה בהם, כפי שכולנו היינו גאים בה. נוחי על משכבך בשלום, איוונה!" כתב דונלד טראנפ ברשת החברתית שלו.

איוונקה צייצה כי היא שבורת לב ממותה של אמה. "אמא היתה נהדרת, מקסימה, מלאת תשוקה ומצחיקה. היא חיה את החיים במלואם - מעולם לא פיספסה הזדמנות לצחוק ולרקוד. אתגעגע אליה לנצח ואשמור את הזיכרון שלה בחיים בלבבות שלנו תמיד", היא צייצה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

איוונה גדלה בצ'כוסלובקיה הקומוניסטית. היא שיתפה פעולה עם דונלד טראמפ בכמה מפרויקטי הנדל"ן הגדולים ביותר שלו. הזוג התגרש ב-1992 לאחר שערוריית הרומן שלו עם מרלה מייפלס - שלאחר מכן נהפכה לאישתו השנייה ולאמא של הבת טיפאני.

בהסדר הגירושים קיבלה איוונה 14 מיליון דולר, בנוסף לאחוזה ענקית בגריניץ', קונטיקט. "אמא שלי היא אישה מלאת חיים ותשוקה להרפתקאות. היא התקשתה להישאר במקום אחד במשך זמן רב", כתבה איוונקה בספרה ב-2009. "ההורים שלי דומים במובן הזה. הם גדלו בנפרד, ואפילו כשהיו יחד, נראה היה שהם שונים לגמרי, אבל הם חולקים גישה דומה לחיים" הכל, כל הזמן".

לאחר הגירושים מטראמפ, התחתנה איוונה והתגרשה עוד פעמיים. ב-2017, בתוכנית הבוקר של CBS, היא סרבה להצעה של טראמפ להיות שגרירה בארצה צ'כיה, ואמרה כי היא אוהבת את "החירות והחיים המושלמים שלה".

"אוקי, למה שאפרד ממיאמי בחורף, סן טרופה בקיץ, ואביב וסתיו בניו יורק. יש לי חיים מושלמים", היא אמרה אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully