וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה שהותקפה על ידי הסוכן האמריקני משחזרת: "ראיתי את המוות מול הפנים"

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 21:24

בריאיון לחדשות 13 סיפרה תמר בן חיים על האירוע הקשה, במהלכו איש השירות החשאי שהגיע לארץ לקראת ביקור ביידן תקף אותה כשהיה שיכור: "הוא הכה אותי בחזה ונתן לי סטירה, חשבתי שהוא בא להרוג אותי". עוד זעמה על כך ששוחרר ממעצר: "חוסר הגינות, הוא גרם לי נזק נפשי קשה"

תמר בן חיים, שהותקפה על ידי סוכן הביון האמריקני בבר בשוק מחנה יהודה בירושלים, שחזרה את הערב הקשה שעברה. "צעקתי 'הצילו', ראיתי את המוות מול הפנים", סיפרה בריאיון לחדשות 13. "הרמתי את המבט מהטלפון וישר הוא בא אליי עם אגרוף, בא ממש קדימה וישר תקף אותי בחזה, נתן לי סטירה, הוציא לי את העגיל והאוזנייה, זרק הכול על הרצפה. חשבתי שמישהו בא להרוג אותי".

"את צועקת ואין אף אחד", המשיכה. לדבריה, חבר של סוכן הביון, שעמד בצד, שחרר אותה לבסוף. "אני לא הצלחתי להשתחרר, היה לו כוח כל כך חזק". היא הדגישה כי הסוכן שתקף אותה לא התנצל. "יש חוסר הגינות כלפיי", אמרה. היא מאמינה כי ייקח לה זמן רב להתאושש מערב התקיפה. "ייקח לי זמן להתאושש מהפחד, מההלם. כל הגוף כואב, את לא במצב שאת יודעת באמת מה קורה לך, מה עובר עלייך. את לא מספרת את זה לאנשים כי את לא מעכלת את זה. הוא גרם לי נזק נפשי מאוד קשה", סיכמה.

תמר, הבחורה שהותקפה. חדשות 13, צילום מסך
"ייקח לי זמן להתאושש מהפחד, מההלם". תמר בן חיים/צילום מסך, חדשות 13

אמש הודיעה סוכנות הביון האמריקנית כי עובד השירות החשאי של ארצות הברית נעצר ביום שני האחרון בחשד שהיה מעורב בתקיפה של אישה בשוק מחנה יהודה בירושלים ונעצר על ידי המשטרה. על פי החשד, בעת שבילה באחד הפאבים בשוק הכה מבלה אחרת במקום, ככל הנראה בעת שהיה תחת השפעת אלכוהול. הוא נעצר והובא לתחנת משטרה, אך בעקבות התערבות הקונסוליה האמריקאית הוא שוחרר ונשלח יום למחרת בחזרה לארצות הברית.

דובר השירות החשאי אמר בהצהרה ל-CBS News כי לסוכנות נודע על ההיתקלות בערב שני, והסוכן, שעבד בישראל, "נעצר לזמן קצר ונחקר על ידי משטרת ישראל, ששחררה אותו ללא כתב אישום". "העובד הוחזר לארצות הברית", אמר הדובר. "בהתאם לפרוטוקול הסוכנות, הגישה שלו למערכות ומתקני השירות החשאי הושעו". משרד החוץ והמשטרה סרבו להגיב.

מקור המקורב לעניין אמר ל-NBC ניוז כי הסוכן, שלא היה בתפקיד באותו הזמן, עזב ארוחת ערב עם קבוצה של עמיתים כשנתקל באישה ברחוב. האישה אמרה כי נפגעה באופן כלשהו על ידי הסוכן וקראה למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully