וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ביקור ביידן: איש הביטחון הוחזר לארה"ב לאחר שהשתכר ותקף אישה בי-ם

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 12:59

עובד השירות החשאי של ארה"ב שתה בבר בשוק מחנה יהודה והיה מעורב בתקיפת מבלה אחרת במקום. הוא נעצר, הובא לתחנת המשטרה, שוחרר ללא כתב אישום ונשלח יום למחרת חזרה לארה"ב. דובר השירות החשאי מסר כי "הגישה שלו למערכות ולמתקני השירות החשאי הושעו"

בווידאו: טל שלו מסכמת את קבלת הפנים לנשיא ביידן/צילום: יותם רונן וקונטקט

עובד השירות החשאי של ארצות הברית נעצר ביום שני האחרון בחשד שהיה מעורב בתקיפה של אישה בשוק מחנה יהודה בירושלים ונעצר על ידי המשטרה - כך הודיעה היום (רביעי) סוכנות הביון.

על פי החשד, בעת שבילה באחד הפאבים בשוק הכה מבלה אחרת במקום, ככל הנראה בעת שהיה תחת השפעת אלכוהול. הוא נעצר והובא לתחנת משטרה, אך בעקבות התערבות הקנסוליה האמריקאית הוא שוחרר ונשלח יום למחרת בחזרה לארצות הברית.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בנתב"ג 13 ביולי 2022. ראובן קסטרו
בשולי הביקור. ביידן/ראובן קסטרו

דובר השירות החשאי אמר בהצהרה ל-CBS News כי לסוכנות נודע על ההיתקלות בערב שני, והסוכן, שעבד בישראל, "נעצר לזמן קצר ונחקר על ידי משטרת ישראל, ששחררה אותו ללא כתב אישום". "העובד הוחזר לארצות הברית", אמר הדובר. "בהתאם לפרוטוקול הסוכנות, הגישה שלו למערכות ומתקני השירות החשאי הושעו". משרד החוץ והמשטרה סרבו להגיב.

מקור המקורב לעניין אמר ל-NBC ניוז כי הסוכן, שלא היה בתפקיד באותו הזמן, עזב ארוחת ערב עם קבוצה של עמיתים כשנתקל באישה ברחוב. האישה אמרה כי נפגעה באופן כלשהו על ידי הסוכן וקראה למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully