וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו הילד שנפגע לפני חודש וחצי מהצתה בחורה שבנגב

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 11:59

מותו של עיסא אבו אלקיעאן בן ה-12, שיצא עם אביו לעבודה ונקלע למעבדה סלולרית שהוצתה באירוע פלילי, נקבע בבית החולים שיבא. "לא יעלה על הדעת מה שקורה במגזר הבדואי, כבר אין כבוד, אבדה התרבות. הבן שלי נפל קורבן", אמר אביו בכאב לוואלה!

עיסא נאג'ח אבואלקיעאן. ללא, אתר רשמי
"פתאום התקשרו אליי ואמרו לי שהוא נשרף בתוך החנות". הילד עיסא אבו אלקיעאן/אתר רשמי, ללא

הילד עיסא אבו אלקיעאן, שנפגע בהצתה לפני כחודש וחצי בחורה שבנגב, מת הלילה (חמישי) מפצעיו. אבו אלקיעאן בן ה-12, שיצא לתקן את הטלפון הסלולרי שלו בעת שהלך עם אביו לעבודה, נקלע באופן טרגי לזירת אירוע פלילי. המעבדה הוצתה בזמן שהוא היה בה ועיסא נפגע באורח אנוש מכוויות בכל חלקי גופו.

בית החולים ספרא לילדים בשיבא מסר כי "הנער הועבר לפני חודשיים מבית החולים סורוקה ליחידת הכוויות הלאומית לילדים בבית החולים במצב קריטי, כשהוא סובל מ-98% כוויה. למרות מלחמה עיקשת של הצוות הרפואי במשך ימים ארוכים, נקבע מות הנער הבוקר כתוצאה מהפגיעה הקשה. צוות בית החולים ספרא כולו משתתף בצערה של המשפחה".

נג'אח אבואלקיעין, אביו של עיסא, סיפר לוואלה! כי "יש פשיעה ואלימות קשה. זה מקרה שקורה באופן יומיומי בנגב. הבן שלי נפל קורבן. עצוב, זה הרס משפחה. אנחנו בעולם אכזרי, לא יעלה על הדעת מה שקורה במגזר הבדואי. אנחנו במערב פרוע. זה לא מפסיק. מישהו צריך לקחת אחריות. כולם אשמים, גם התושבים גם המדינה. כיום אבדה התרבות הבדואית, כבר אין כבוד".

"צריך לתת עונשים מתאימים"

האב תיאר את התרחשות האירועים שהובילה למות בנו. "הילד הלך לחנות כדי לתקן את הפלאפון שלו. פתאום התקשרו אלי ואמרו שהוא נשרף בתוך החנות. אמרו לי להביא אותו לבית החולים". נג'אח סיפר שבנו נכווה ב-90% מגופו. "כשהילד שלי יוצא מהבית, אני לא מאמין שהוא יחזור", הוא אמר אז. עוד סיפר נג'אח שעיסא היה "ילד מחונן, מהתלמידים המבריקים בכיתה, פשוט ילד חמוד ויפה. ילד טוב".

לבסוף, הוא קרא למשטרה ולכוחות הביטחון להגביר את הענישה כלפי מקרים מסוג זה. "זו הייתה קפיצת מדרגה. המקרה של הילד שלי, עם החומר הדליק, הוא ראשון מסוגו, והוא יכול לפתוח דלת למי שרוצה לעשות דברים כאלו", אמר האב, "לכן, צריך לתת עונשים מתאימים, שייגרמו לאנשים לחשוב האם בכלל לעשות דבר כזה. אני מגדיר את זה מערב פרוע - כשהילד שלי יוצא מהבית, אני לא מאמין שהוא יחזור".

בעקבות המעשה הוגשו כתבי אישום נגד שלושה חשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully