וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נפצע קל במרדף אחרי נהג אופנוע בכניסה לירושלים

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 7:25

השוטר הוטח בכביש בזמן שניסה לעצור את נהג האופנוע. לאחר שהרוכב נמלט תוך כדי נסיעה, הוא עצר את האופנוע בצד הכביש והמשיך לברוח רגלית. כעת מתקיים אחריו מרדף

שוטר נפצע קל על ידי נהג אופנוע בורח במחלף שורש בכניסה לירושלים/שימוש על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

במהלך ניסיון לעצור נהג אופנוע במחלף שורש בכניסה לירושלים נפצע הלילה (רביעי) באורח קל שוטר שהוטח בכביש לאחר שניסה לבלום אותו. הנהג נמלט מהמקום תוך כדי נסיעה, ואחרי שעבר כברת דרך עצר את האופנוע בצד הכביש ונמלט לתוך שדה בר. כעת מתנהל אחריו מרדף.

רוכב אופנוע כבן 50 נהרג בכביש 4 סמוך ליישוב בצרה, 1 ביוני 2022. מד"א
שוטר נפצע באורח קל בתאונת פגע וברח/מד"א

לפני כחודש נדרס למוות מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי במחסום לבדיקת שיכרות בדרך המכבים בראשון לציון, סמוך לצומת בית דגן. זאת, כשרכב ובו חמישה נוסעים תושבי רהט ניסה לפרוץ את המחסום בו היה מוצב ופגע בו. באירוע נפצעו שני מתנדבים נוספים שהיו במקום.

מוקדם יותר החודש, הואשם רני אלכמלאת בן ה-28 בגין רצח באדישות של כרמלי. על פי כתב האישום, אלכמלאת שתה משקאות אלכוהוליים ולאחר מכן נסע עם חבריו למקום בילוי. בדרך הגיעו לצומת בעיר ראשון לציון, יצאו מהרכב והחלו לרקוד על הכביש. הנאשם וחבריו הבחינו בניידות משטרה שעברו למקום, נכנסו חזרה לרכב וניסו לברוח, תוך שהם פוגעים במונית שעמדה במקום. לאחר מכן ניסו לפרוץ את המחסום המשטרתי, בעודם דורסים את מתנדב המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully