וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקצועי, אמיץ, מלח הארץ": עמיחי יצא למשמרת בהתנדבות - ונדרס למוות במחסום

עודכן לאחרונה: 11.6.2022 / 12:54

מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי נדרס למוות במחסום לבדיקת שיכרות בדרך המכבים בראשון לציון. לפי החשד 5 נוסעי הרכב, תושבי רהט, היו מעורבים בתאונה נוספת לפני התקרית. עמיחי הותיר אחריו אישה ושני ילדים. המפכ"ל: "העבריינים יענשו בחומרה, עמיחי הוא דוגמה למופת"

זירת התאונה בכביש 412/משטרת ישראל

מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי נדרס למוות הלילה (שבת) במחסום לבדיקת שיכרות בדרך המכבים בראשון לציון, סמוך לצומת בית דגן. זאת, כשרכב ובו חמישה נוסעים תושבי רהט ניסה לפרוץ את המחסום ופגע בו ובמתנדבים נוספים שהיו במקום ונפצעו באורח קל. מועד הלווייתו יפורסם בהמשך והוא יועלה לדרגת רס"ב.

עמיחי, תושב העיר בן 46, הותיר אחריו אישה, קרן, את שני ילדיו - יובל בת ה-19 ושגיא בן ה-16, את אביו יצחק, ואת שני אחיו עמית וערן. הוא שירת כמתנדב באגף התנועה יותר מ-15 שנים ובמשטרה סיפרו כי הוא נהג להתנדב במשמרת המורכבת של הלילה שבין שישי לשבת ולערוך בדיקות שיכרות לנהגים ולשמור על בני הנוער המבלים. סבו הוא רפ"ק משה כרמלי, קצין משטרה שנפל בערב יום כיפור בשנת 1973 כשרימון הושלך לעברו ברחובה הראשי של עזה.

עמיחי כרמלי, מתנדב משטרה שנהרג במחסום משטרתי בראשון לציון. 11 ביוני 2022. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"דוגמה ומופת לקהילה", עמיחי/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בנו של עמיחי, שגיא, ספד לאביו. "אבא שלי, איך אפשר לרשום או לדבר אליך בזמן עבר", אמר. "רק אתמול היית איתי, עם אמא יובל וגו'י שלנו. אני לא יודע מה להגיד או לעשות או איך להתנהג אבל אני עדיין אנסה - כי אתה תמיד אמרת לי שאם אני לא אנסה אני לא אדע. תמיד תמכת בנו ותמיד הראית לנו את הטוב. אני יושב בחדר הישן שלך ולא יודע מה לעשות, אנשים באים לבית כדי לנחם אבל אני בסך הכל מחכה לחביתה, סלט ולצחוקים שאתה עושה".

דנה גיסתו סיפרה כי עמיחי התנדב מגיל 16 במשמר האזרחי ושם הכיר את קרן אשתו. "הם יחד 28 שנה", אמרה. "עמיחי היה בן אדם שאהב את החיים, אהב לטייל. הכיר את הארץ כמו כף ידו. הכיר כל אבן ופינה. חרש את כל הארץ מדן ועד אילת. אהב בעלי חיים".

היא הוסיפה כי עמיחי היה איש משפחה. "לפני 14 שנה הוא איבד את אמא שלו. מהיום שהתנדב במשמר האזרחי היה ברור שיישאר כל החיים וראו שהוא מאוד אהב את זה. הוא היה עושה את המשמרות הכי קשות - הרבה בשישי ערב כי היה לו חשוב לשמור על צעירים ששותים ושיכורים. עמיחי היה בן אדם שלא משנה מה צריכה יעשה בשבילך. זה היה בדם שלו תמיד להיות בשביל אחר".

עוד בוואלה!

4 תושבי רהט נעצרו בחשד שדרסו למוות מתנדב משטרה בראשון לציון ונמלטו

לכתבה המלאה
עמיחי כרמלי, מתנדב משטרה שנהרג במחסום משטרתי בראשון לציון. 11 ביוני 2022. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"מקצועי, אמיץ, מלח הארץ", עמיחי/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי אמר כי עמיחי הוא דוגמא ומופת לתרומה לקהילה, למסירות ולאחריות דרך שירות משמעותי באגף התנועה של המשטרה. "עמיחי הציל שבוע אחר שבוע את חייהם של רבים הודות לפעילות המשטרתית ולאכיפה מצילת החיים שביצע בכבישים, והבוקר הוא נהרג כשרכב שניסה לפרוץ מחסום משטרתי פגע בו וביתר חבריו". אמר.

"אנו עדין חוקרים את נסיבות האירוע אך עולה שמדובר באירוע חמור שהחל בתאונת פגע וברח, המשיך באי ציות לשוטרים והסתיים בניסיון בריחה ופריצת מחסום משטרתי שהביאו לפגיעה בעמיחי ז"ל ולפציעת שני מתנדבים. אני מתחייב שהמשטרה תעשה הכול בכדי למצות את הדין עם העבריינים שצריכים להיענש בחומרה".

זירת התאונה בכביש 412. 11 ביוני 2022. דוברות משטרת ישראל
"מדובר באירוע חמור". זירת התאונה/דוברות משטרת ישראל

ראש אגף התנועה ניצב יהודה בן עטר אמר כי מדובר באירוע חמור מאוד וספד אף הוא לעמיחי. "רס"ר עמיחי כרמלי נפל על המשמר בהגנה על משתמשי הדרך", קבע. "הוא היה חלק ממתנדבי אגף התנועה שנמצאים בחזית העשיה בשמירה על כלל הציבור בכבישי ישראל. הוא מקצועי, אמיץ, מלח הארץ ואני שולח את תנחומי למשפחה".

חמישה חשודים נעצרו ויובאו במהלך היום לדיון בעניינם. כמו כן, לפי החשד טרם המקרה החמישה היו מעורבים בתאונת דרכים נוספת בעיר - במהלכה פגעו במונית ונמלטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully