וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדב משטרה נדרס למוות בראשון לציון, 5 תושבי רהט נעצרו

עודכן לאחרונה: 11.6.2022 / 17:54

לפי החשד החמישה פרצו מחסום לבדיקות שכרות ודרסו מתנדבי משטרה שאיישו אותו. בתקרית נהרג המתנדב עמיחי כרמלי, בן 46, שהותיר אחריו אישה ושני ילדים. 2 שוטרים נוספים נפצעו קל. על פי החשד - העצורים היו מעורבים בתאונת דרכים נוספת בעיר טרם התקרית וגם ממנה נמלטו

זירת התאונה בכביש 412/משטרת ישראל

מתנדב משטרה נדרס למוות הלילה (שבת) במחסום משטרתי שערך בדיקות שכרות בראשון לציון. חמישה תושבי רהט שלפי החשד נסעו ברכב הפוגע, נעצרו. שני מתנדבי משטרה נוספים שאיישו את המחסום נפצעו באורח קל.

לפי החשד, העצורים פרצו מחסום בידוק משטרתי בכביש 412 ברחוב דרך המכבים בעיר כשהיו במצב שכרות, לאחר שנמלטו מזירת תאונה דרכים אחרת בעיר. הם יובאו בהמשך היום לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

גורמי רפואה קבעו במקום את מותו של המתנדב, עמיחי כרמלי, תושב העיר בן 46. המתנדבים הנוספים פונו אל המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא כשמצבם יציב להמשך קבלת טיפול רפואי. עמיחי כרמלי שירת כמתנדב באגף התנועה והותיר אחריו אשה, שני ילדים, אב, ושני אחים. "מדובר בלוחם מקצועי, אמיץ, מלח הארץ", סיפר ראש אגף התנועה ניצב יהודה בן עטר.

זירת התאונה בכביש 412. 11 ביוני 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה/דוברות משטרת ישראל

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי התייחס למקרה ואמר כי המשטרה תמצה את הדין עם העבריינים. "המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות האירוע אך עולה שמדובר באירוע חמור שהחל בתאונת פגע וברח, המשיך באי ציות לשוטרים והסתיים בניסיון בריחה ופריצת מחסום משטרתי שהביאו לפגיעה בעמיחי ולפציעת מתנדבים", אמר.

עוד הוסיף כי רס"ר עמיחי כרמלי התנדב יותר מ-15 שנה באגף התנועה של המשטרה. "אנו מבכים את מותו של מתנדב ותיק, חדור מוטיבציה, מקצועי ומסור. הוא דוגמא ומופת לתרומה לקהילה, למסירות ולאחריות דרך שירות משמעותי באגף התנועה של המשטרה.

עוד בוואלה!

דניאל בן ה-13 נהרג כשרכב על קורקינט חשמלי: "הלב נשבר, פרח יפה שנקטף"

לכתבה המלאה
זירת התאונה בכביש 412. 11 ביוני 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה/דוברות משטרת ישראל

חובש רפואת חירום של מד"א שלמה לוי שהוזעק לזירה סיפר כי מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. "במקום הייתה המולה רבה", אמר. "אחד מהפצועים שהיה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד שכב סמוך לעצים מעבר לגדר ההפרדה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

מוקדם יותר על פי החשד, החשודים היו מעורבים בתאונת דרכים נוספת בראשון לציון. זאת, תוך שפגעו במונית ונמלטו לכיוון צומת בית דגן.

לפני כתשעה חודשים מתנדב משטרה בן 32 נדרס למוות ברחוב העליה בנהריה. באירוע הדריסה נפצע גם שוטר באורח בינוני. צוות של מד"א העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נאלצו לקבוע את מותו של המתנדב, חוסאם זגייר בן ה-32 מירכא. חשוד, תושב עראבה, נעצר לצד הרכב הפוגע בשלומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully