וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל בן ה-13 נהרג כשרכב על קורקינט חשמלי: "הלב נשבר, פרח יפה שנקטף"

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 11:26

דניאל אהרן, תושב רמת גן, הוא הילד שנהרג מפגיעת רכב בפתח תקווה. "נקטף פרח יפה, אח למופת ובן אהוב", ספדה לו אחת ממכרותיו. "חבר אהוב ואהוד על כולם. ילד כריזמטי, יפה מבפנים ומבחוץ. הלב שלי שבור, הוא היה נסיך, לבי עם המשפחה"

בווידאו: ילד בן 10 שרכב על קורקינט חשמלי נהרג מפגיעת רכב בפתח תקווה/צילום: מד"א

דניאל אהרן בן ה-13, תושב רמת גן, הוא הנער שנהרג אמש (שני) מפגיעת רכב, כשרכב על קורקינט חשמלי בפתח תקווה. "נקטף פרח יפה, אח למופת ובן אהוב", ספדה לו אחת ממכרותיו. "חבר אהוב ואהוד על כולם. ילד כריזמטי, יפה מבפנים ומבחוץ. הלב שלי שבור, הוא היה נסיך, לבי עם המשפחה".

אמו של אחד מחבריו כתבה בצער: "ילד יקר שגדל אצלי בבית ככה הלך לעולמו. לא נתפסת המחשבה שאתה כבר לא תבוא לבקר ותעטוף אותנו בחיוך הכובש ובחיבוקים שלך".

הרופאה שטיפלה בו סיפרה הבוקר ל-103FM: "זה הרגע הכי קשה שהיה לי בכל השנים שהיו לי כרופאה, הרגע שאתה מחכה לאימא בחוץ וצריך לבשר לה את הבשורה הקשה".

דניאל אהרן, בן ה-13 שנהרג בזמן רכיבה על קורקינט, 7 ביוני 2022. באדיבות המשפחה
"פרח יפה שנקטף", דניאל אהרן/באדיבות המשפחה

אמש, נפגע דניאל מרכב ברחוב ראשון לציון שבפתח תקווה. צוותי רפואה פינו אותו במצב אנוש לבית החולים בילינסון בעיר, שם נקבע מותו. שני נהגים החשודים במעורבות בתאונה עוכבו לחקירה.

פרמדיק מד"א אלעד פולק סיפר כי "הילד שכב בצד הכביש סמוך למדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי, הכנסנו אותו לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully