וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בשכרות, פגע וברח: בן 28 מואשם ברצח באדישות של מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 12:57

רני אלכמלאת תושב מרהט מואשם כי נהג בשכרות אופן מסכן חיים ופגע במתנדב ובשני שוטרים נוספים. כמו כן, לנאשם יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה ונהיגה בשכרות

בווידא: דיון בהארכת מעצר של החשודים בדריסה למוות של מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי/צילום: ניב אהרונסון

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) לבית המשפט כתב אישום נגד רני אלכמלאת בן ה-28 מרהט בגין רצח באדישות של מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי. אלכמלאת מואשם כי נהג בשכרות באופן מסוכן ופגע בעוצמה במתנדב ובשני שוטרים נוספים.

על פי כתב האישום, ביום שישי ה-10 ביוני בילה אלכמלאת עם חברים ושתה משקאות אלכוהוליים. בשעות הבוקר המוקדמות נסעו הנאשם ושניים מחבריו מקום הבילוי, והגיעו לאחד הצמתים בעיר ראשון לציון, שם יצאו מהרכב והחלו לרקוד. אלכמלאת וחבירו הבחינו בניידות משטרה שעברו למקום, נכנסו חברה לרכב וניסו לברוח, תוך שהם פוגעים במונית שעמדה במקום. השוטרים החלו לרדוף אחרי הרכב, שנהג בפראות וחצה רמזור אדום.

עמיחי כרמלי, מתנדב משטרה שנהרג במחסום משטרתי בראשון לציון. 11 ביוני 2022. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
עמיחי כרמלי, מתנדב משטרה שנהרג במחסום/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במקביל, במקום סמוך, הוקם מחסום משטרתי לבדיקת שכרות בו היו מוצבים אנשי משטרה, ביניהם המתנדב עמיחי כרמלי. אלכמלאת הבחין במחסום בזמן נסיעתו, האיץ לעברו חרף הצפרות של חברו שישב לצידו, ופגע בעוצמה רבה בכרמלי, שעמד סמולל לניידת המשטרה. לאחר מכן פגע הנהג גם בניידת עצמה ופצע שני שוטרים. לאחר הפגיעה לא חדל הנהג מנסיעתו, ונעצר רק לאחר שפגע ברכב נוסף. לבסוף יצא אלכמלאת מהרכב ונתפס על ידי שוטרים שרדפו אחריו.

מותו של כרמלי נקבע במקום האירוע, ושני השוטרים הנוספים שנפגעו פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, כלאחד מהם נגרמו חבלות ראש ודימום. כמו כן, גם חבריו של אלכמלאת שהיו איתו ברכב נפצעו ונדרשו לטיפול רפואי. לאלכמלאת יחסו גן עבריות חבלה בכוונה מחמירה, סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה, ונהיגה בשכרות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
זירת התאונה בכביש 412. 11 ביוני 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה בה נהרג כרמלי/דוברות משטרת ישראל

עמיחי, תושב ראשון לציון בן 46, הותיר אחריו אישה,ושני ילדים. הוא שירת כמתנדב באגף התנועה יותר מ-15 שנים ובמשטרה סיפרו כי הוא נהג להתנדב במשמרת המורכבת של הלילה שבין שישי לשבת ולערוך בדיקות שיכרות לנהגים ולשמור על בני הנוער המבלים. סבו הוא רפ"ק משה כרמלי, קצין משטרה שנפל בערב יום כיפור בשנת 1973 כשרימון הושלך לעברו ברחובה הראשי של עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully