וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין השב"ס שטבע למוות כשהציל את בתו יועלה בדרגה: "ייצג את כל הטוב והיפה"

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 17:05

קטי פרי המליצה לבר-לב להעלות בדרגה את האני אבו ריש, סגן מפקד כלא עופר שהלך לעולמו בחוף בצת שבצפון. "פעל באופן מקצועי תוך תחושת שליחות ומתוך אהבת האדם והמדינה", מסרה. משפחת אבו ריש הביעה את הערכתה למחווה: "מנחם ולו בקצת, שב"ס היה לו בית שני"

בווידאו: האני אבו ריש, שהציל את בתו מטביעה, מובא למנוחות/צילום: יואב איתיאל

נציבת שב"ס, קטי פרי, המליצה היום (רביעי) לשר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, להעלות בדרגה את האני אבו ריש, שטבע למוות בעת שהציל את בתו.

אבו ריש, תושב ירכא בן 49, אב לשישה וסגן מפקד כלא עופר, נמשה מהים בחוף בצת שבכפר ראש הנקרה בצפון. לפני כן הציל מטביעה את בתו בת ה-17, דימא אבו ריש. "האני ייצג את כל הטוב והיפה בפסיפס של החברה הישראלית בכלל, ושל שירות בתי הסוהר בפרט", נמסר מטעם שב"ס, וצוין כי הומלץ על העלאתו בדרגה "לאחר שירות בן 27 שנים בארגון, בהן פעל באופן מקצועי תוך תחושת שליחות ומתוך אהבת האדם והמדינה".

האני אבו ריש שטבע מול חוף בצת. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה!
"חלק מהמחיר שנגבה מאיתנו". האני אבו ריש/מערכת וואלה!, באדיבות המשפחה
האני אבו ריש, שהציל את בתו מטביעה, מובא למנוחות. הבת דימא מימין האשה נרימן משמאל. הארון הפתוח ביניהן.באולם הנשים שליד בית העם.. באדיבות המשפחה
"האני ייצג את כל הטוב והיפה". אבו ריש מובא למנוחות/באדיבות המשפחה

בן דודו של האני, מופיד אבו ריש, הביע בשם המשפחה את הערכתם למחווה. "הדבר הזה מנחם ולו בקצת את המשפחה האבלה על לכתו של האני, ששירות בתי הסוהר היה לו בית שני". הוא הודה לפרי ולבר-לב, "גם על ההעלאה בדרגה וגם על השתתפותם בטקס ההלוויה והמילים המרגשות שנשאו בהספדיהם".

האני אבו ריש, שהציל את בתו מטביעה, מובא למנוחות. המשרד לביטחון פנים, אתר רשמי
הציל מטביעה את בתו בת ה-17. הבת, דימא אבו ריש/אתר רשמי, המשרד לביטחון פנים
האני אבו ריש, שהציל את בתו מטביעה, מובא למנוחות. המשרד לביטחון פנים, אתר רשמי
"אנחנו משפחה שנותנת". אבו ריש מובא למנוחות/אתר רשמי, המשרד לביטחון פנים

"אנחנו משפחה שנותנת, רבים מבני משפחת אבו ריש משרתים בכוחות הביטחון", ציין. "איבדנו את רב סמל בכיר עמאד אבו ריש ב-1999 בלבנון, איבדנו את מישר וסים אבו ריש ב-2010 באוטובוס צוערי שב"ס בשריפה בכרמל ולצערנו זה חלק מהמחיר שנגבה מאיתנו בשירות המדינה והעדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully