וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציל את בתו - ומצא את מותו: אב לשישה טבע למוות בחוף בצפון

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 10:11

תושב ירכא בן 49, וסגן מפקד כלא עופר, פונה תוך פעולות החייאה לבית חולים, שם נקבע מותו. הנוכחים סיפרו כי נכנס למים בחוף ללא מציל כדי לנסות להוציא את בתו הנערה, שלא נזקקה לטיפול. "הלך כמו שחי - תוך נתינה לאחרים - במיוחד לילדים"

בווידאו:האני שטבע כשניסה להציל את בתו בתיעוד אחרון/מערכת וואלה

תושב ירכא בן 49, אב לשישה וסגן מפקד כלא עופר, האני אבו ריש, טבע היום (שני) למוות מול חוף בצת שבכפר ראש הנקרה בצפון, כשניסה לחלץ את בתו, דימא בת ה-17, מהמים בזמן שלא היה מציל. הוא נמשה מהים, וצוותי רפואה שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו במצב קריטי לבית חולים, שם נקבע מותו. הילדה לא נזקקה לטיפול.

האסון אירע כשעמד לחתן את בנו היחיד, לאחר שהתארס לפני שלושה חודשים. קרוב משפחה אמר לוואלה! שהמשפחה הייתה כולה נרגשת לקראת החתונה הצפויה. "מדובר בגבר משכמו ומעלה", אמר קרוב משפחתו סאמי אבו ריש. "הוא הלך כמו שחי, תוך נתינה לאחרים, במיוחד לילדים. אפשר לומר שהייתה לו ילדות קשה, אז תמיד רצה לתת לילדים שלו הכול.

האני אבו ריש ובתו שהציל מטביעה. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה!
הציל את בתו - וטבע למוות. האני ודימה אבו ריש/מערכת וואלה!, באדיבות המשפחה
האני אבו ריש שטבע מול חוף בצת. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה!
האני אבו ריש שטבע מול חוף בצת/מערכת וואלה!, באדיבות המשפחה

עוד אמר קרוב המשפחה כי "לא פשוט לפרנס ככה משפחה שלמה אז הוא עשה כל מה שהיה יכול, אפילו למד חשמלאות ועבד בעבודה נוספת. שירת בבית כלא בדרום. במקביל לפני שנה וחצי החל לימודי דוקטורט". שכנו ובן דודו של אבו ריש סיפר: "אסון נורא. יצאנו בדרך לבית החולים כדי לחזק אותו ואז שמענו את הבשורה האיומה על מותו. על מה בדיוק קרה שם אנחנו עדיין מנסים ללקט פרטים".

אחיינו, פואד אבו ריש, שמתגורר סמוך אליו אמר: "זו בשורה קשה מאוד למשפחה. הוא היה כל כך אהוב וכל כך מקובל וכל כך נערץ, על ידי כולם. לדבריו, לפני כמה ימים סיים את התזה שלו לדוקטורט בנושא "חוק הלאום והשפעתו על העדה הדרוזית".

האני אבו ריש ומשפחתו. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה!
האני אבו ריש ומשפחתו/מערכת וואלה!, באדיבות המשפחה

מטעם שירות בתי הסוהר נמסר: "נציבת בתי הסוהר, קציני וסוהרי שב"ס מרכינים ראש בצער עמוק על מותו הטראגי של סגן גונדר האני אבו ריש, סגן מפקד בית סוהר עופר. סג"ד אבו ריש זכרו לברכה, תושב הכפר ירכא, היה בן דודו של מישר וסים אבו ריש, זכרו לברכה אשר נספה באסון הכרמל. אנו משתתפים בצער המשפחה".

החובשים דור וקנין ושלומי יהודאי סיפרו: "כשהגענו לחוף אזרחים הובילו אותנו אל גבר שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שהוא נכנס לים לחלץ ילדה וטבע. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

מהמועצה האזורית מטה אשר נמסר: "אנו עצובים ומצרים על מקרה הטביעה הנורא. אנו חוזרים ומבקשים מהציבור לרחוץ רק בחופים מוכרזים ורק בשעות פעילות המצילים. לאורך קו החוף ישנם שלטים רבים המורים על חופים מוכרזים ועל מקומות בהן אסור לרחוץ. אנא הקפידו על הכללים כדי שנעבור את הקיץ בשלום".

בתוך כך, תושב צעיר בן 21 מבאקה אל גרביה נפצע קשה ככל הנראה ממדחס סירה בכנרת. הוא פונה לבית החולים פדה פוריה בטבריה והוכנס לניתוח בפלג גופו התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully