וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל האירוע בבית המשפט: הדס קליין הגישה תלונה נוספת במשטרה על הטרדת עד

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 19:58

לאחר שהגישה תלונה על הטרדת עד בעקבות פרסום תמונת ביתה על ידי איש תקשורת, העדה המרכזית בתיק 1000 הגישה תלונה נוספת בעצת עורך דינה. זאת, לאחר שהבוקר אישה שהייתה מחוץ לאולם הדיונים בבית המשפט קראה לעברה "מושחתת"

העדה המרכזית בתיק 1000, הדס קליין, הגישה הערב (שני) בעצת עורך דינה תלונה נוספת במשטרה על הטרדת עד. זאת, בעקבות המקרה שאירע היום ביציאתה מאולם הדיונים, שבו אישה שהייתה במקום צעקה לעברה "מושחתת".

בשבוע שעבר הגישה קליין תלונה במשטרה על הטרדת עד נגד איש התקשורת אלי ציפורי. זאת, לאחר שפרסם תמונות של ביתה בטוויטר, לעג לגרסתה בדיון המשפטי וקראה לה "צבועה". ציפורי מוכר בעיקר בעקבות הביקורת הרבה שהוא נוהג למתוח על הפרקליטות ועל תיקי האלפים, שבהם הואשם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

עדותה של הדס קליין, העוזרת של ארנון מילצ'ן במשפט נתניהו, בית המשפט המחוזי ירושלים, 5 ביולי 2022. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
הגישה שתי תלונות על הטרדת עד. קליין/פלאש 90, אולבייה פיטוסי

קליין, שהייתה העוזרת האישית של מקורבו של נתניהו, ארנון מילצ'ן, המשיכה הבוקר את עדותה. לדבריה, שרה נתניהו דרשה שיקנו לה "מתנה יפה" ליום הנישואים. על מקרה אחר סיפרה שרעיית ראש הממשלה לשעבר כעסה שלא עשתה כדבריה בעניין שיפוץ ביתם הפרטי בקיסריה, ואיימה להתאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully