וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פרסום תמונת ביתה ברשת: הדס קליין הגישה תלונה על הטרדה

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 10:58

לאחר שאיש התקשורת אלי ציפורי צייץ בטוויטר תמונה של בית של העדה המרכזית בתיק 1000, בחדשות 13 פורסם כי הוגשה נגדו תלונה במשטרה בגין הטרדת עד. בציוץ ציפורי לעג לגרסתה של קליין וטען כי היא "צבועה"

עדותה של הדס קליין, העוזרת של ארנון מילצ'ן במשפט נתניהו, בית המשפט המחוזי ירושלים, 5 ביולי 2022. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
הגישה תלונה נגד איש התקשורת. קליין/פלאש 90, אולבייה פיטוסי

העדה המרכזית בתיק 1000, הדס קליין, הגישה הערב (חמישי) תלונה במשטרה על הטרדת עד נגד איש התקשורת אלי ציפורי - כך פורסם בחדשות 13. זאת, לאחר שפרסם תמונות של ביתה בטוויטר, לעג לגרסתה בדיון המשפטי וקראה לה "צבועה". ציפורי מוכר בעיקר בעקבות הביקורת הרבה שהוא נוהג למתוח על הפרקליטות ועל תיקי האלפים, שבהם הואשם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

אתמול שבה להעיד העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן. בדבריה היא סתרה את גרסת נתניהו בחקירותיו, שטען כי לא ידע על פעולותיה של רעייתו שרה מול המיליארדים איתם היה בקשר. לדברי קליין, נתניהו ידע על משלוחי השמפנייה הוורודה שהועברו לביתו, ואף אישר למילצ'ן לקנות לאשתו תכשיט, לאחר שדרשה זאת.

קליין אף סיפרה כי במקרה אחר היא "חטפה צעקות" משרה נתניהו, אחרי שסירבה לאחת מדרישותיה. בעקבות האירוע היא איימה להתפטר מעבודתה תחת מילצ'ן, ואף שוחחה עם נתניהו בגלל המקרה. "אמרתי לו - אני לא עובדת אצל אשתך", סיפרה קליין בעדות בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully