וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ביקור ביידן: לפיד שוחח עם מלך ירדן; "דנו על הצורך לחזק את היחסים"

עודכן לאחרונה: 9.7.2022 / 20:56

ראש הממשלה שוחח הערב בטלפון עם עבדאללה השני ובירך אותו לרגל חג הקורבן. המלך עבדאללה בירך את לפיד על כניסתו לתפקיד ואיחל לו הצלחה. אתמול שוחח לפיד לראשונה עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן; השניים הדגישו את הצורך להבטיח שקט ורגיעה באזור

רה"מ יאיר לפיד בטקס סיום קורס קצינים קרביים, מצפה רמון, 7 ביולי 2022. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
דן עם מלך ירדן "על האתגרים וההזדמנויות האזוריים". לפיד/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

ראש הממשלה יאיר לפיד שוחח בטלפון הערב (שבת) עם מלך ירדן, עבדאללה השני, ובירך אותו ואת אזרחי הממלכה לרגל חג הקורבן. המלך עבדאללה בירך את רה"מ לפיד על כניסתו לתפקיד ואיחל לו הצלחה. בשיחה דנו השניים על הצורך לחזק ולהעמיק את שיתוף הפעולה והיחסים בין ישראל וירדן, על ביקורו הקרוב של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ועל האתגרים וההזדמנויות האזוריים.

במהלך השיחה לפיד מסר את תנחומיו בשם ממשלת ישראל על אסון דליפת הגז הרעיל בנמל עקבה, בו נהרגו לפחות עשרה בני אדם. בתאונה נפצעו לפחות 251 בני אדם.

המלך עבדאללה בעמאן, ירדן, 6 ביולי 2021. רויטרס
בירך את לפיד על כניסתו לתפקיד. המלך עבדאללה/רויטרס

אתמול לפיד שוחח לראשונה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. בשיחתם בטלפון בירך לפיד את אבו מאזן לרגל חג הקורבן, והשניים הדגישו את חשיבות שיתוף הפעולה ביניהם והצורך להבטיח שקט ורגיעה באזור.

מדובר בשיחה הראשונה בין ראש ממשלה ישראלי לנשיא הפלסטיני מאז 2017, אז אבו מאזן וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שוחחו לאחר הפיגוע בהר הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully