וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ביקור ביידן: איחוד האמירויות תעניק מיליוני דולרים לבית חולים במזרח י-ם

עודכן לאחרונה: 9.7.2022 / 19:35

ביידן מתכוון לבקר באחד מבתי החולים הפלסטינים במזרח י-ם במהלך ביקורו בישראל. בין איחוד האמירויות לבין הרשות הפלסטינית קיים משבר עמוק כבר כמה שנים. "המענק הוא חלק ממאמצי איחוד האמירויות לסייע לעם הפלסטיני ולמוסדות הרפואה הפלסטינים", נמסר מאיחוד האמירויות

בווידאו: פגישת בנט עם יורש העצר באבו דאבי/צילום: לע"מ

לקראת ביקור נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, נשיא איחוד האמירויות, מוחמד בן זאיד הודיע היום (שבת) על מענק של 25 מליון דולר לבית החולים מוקאסד במזרח ירושלים.

הנשיא ביידן מתכוון לבקר באחד מבתי החולים הפלסטינים במזרח ירושלים במהלך ביקורו בישראל. בין איחוד האמירויות לבין הרשות הפלסטינית קיים משבר עמוק כבר כמה שנים במסגרתו איחוד האמירויות הפסיקו כמעט לחלוטין את הסיוע לפלסטינים. "המענק הוא חלק ממאמצי איחוד האמירויות לסייע לעם הפלסטיני ולמוסדות הרפואה הפלסטינים", נמסר בהודעה מלשכת נשיא איחוד האמירויות.

מוחמד בן זאיד, יורש העצר של אבו דאבי והשליט בפועל של איחוד האמירויות הערביות, בכינוס מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ במכה, סעודיה, 30 במאי 2019. רויטרס
"ממאמצי איחוד האמירויות לסייע לעם הפלסטיני". בן זאיד/רויטרס

ביידן ינחת בישראל ב-13 ביולי בערב לביקור של כ-40 שעות. ב-15 ביולי הוא ימריא מישראל בטיסה ישירה לעיר ג'דה שבסעודיה שם יקיים פסגה עם תשעה מנהיגים ערבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully