וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן בירך את לפיד: "מצפה לפגוש אותך"; רה"מ השיב: "מחכה לך בישראל, נחזק את הברית"

עודכן לאחרונה: 1.7.2022 / 10:17

נשיא ארצות הברית נפרד מבנט ובירך את מחליפו לפיד. "ברכות לראש ממשלת ישראל החדש - ותודה לראש הממשלה היוצא בנט על החברות בשנה החולפת", אמר. לפיד הודה לביידן על הברכות ואמר כי הקשרים בין המדינות בלתי ניתנים לניתוק. "יש חזון משותף לעתיד"

בווידאו: טקס העברת התפקיד בין רה"מ היוצא נפתלי בנט לנכנס יאיר לפיד/צילום: רועי אברהם/ לע"מ, סאונד: בן פרץ/ לע"מ

נשיא ארצות הברית גו' ביידן בירך אתמול (חמישי) את ראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד ונפרד מראש הממשלה היוצא נפתלי בנט. "ברכות ליאיר לפיד, ראש ממשלת ישראל החדש - ותודה לראש הממשלה היוצא בנט על החברות בשנה החולפת", אמר ביידן. "מצפה להיפגש עם שניכם בביקורי בישראל".

בהמשך, לפיד הודה לביידן על הברכות ואמר כי הקשרים בין ישראל לארצות הברית - בלתי ניתנים לניתוק. "הקשרים שלנו מבוססים על יסודות עמוקים של ערכים משותפים וחזון משותף לעתיד", אמר. "אני מצפה לקבל את פניך בישראל ולחזק את הברית הייחודית בינינו".

יאיר לפיד בחברת נשיא ארה"ב הנבחר ג'ו ביידן, בעת שהיה סגן הנשיא, בבית הלבן.. אין, צילום מסך
"חזון משותף לעתיד". לפיד וביידן ב-2020/צילום מסך, אין

ביקורו של ביידן במזרח התיכון מתוכנן להתקיים החודש. הוא ינחת בישראל ב-13 ביולי בערב לביקור של כ-40 שעות. ב-15 ביולי הוא ימריא מישראל בטיסה ישירה לעיר ג'דה שבסעודיה שם יקיים פסגה עם תשעה מנהיגים ערבים.

בתוך כך, בכירה בממשל ביידן רמזה לפני כשבוע במהלך שימוע בבית הנבחרים האמריקני כי ביקורו של הנשיא ביידן במזרח התיכון בחודש הבא עשוי להביא לצעדי נורמליזציה כלפי ישראל מצד מדינות ערביות שעדיין לא הצטרפו באופן רשמי להסכמי אברהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully