וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בחג הקורבן, האלימות בחברה הערבית לא עוצרת: 3 בני אדם נרצחו בסוף השבוע

עודכן לאחרונה: 9.7.2022 / 22:07

על אף האווירה החגיגית ביישובים הערבים, האלימות לא פסקה ואזרחים שילמו בחייהם. בליל שישי בן 56 נורה למוות בראמה; שעות לפני כן, תושב ערערה כבן 30 נורה למוות בלוד - המשטרה עצרה שני חשודים, שניסו להימלט אל שטחי הרשות הפלסטינית. לפני כן, בן 32 נורה למוות בזרזיר

זירת הרצח בראמה. 8 ביולי 22/דובר מד"א

על אף חגיגות חג הקורבן בחברה הערבית, אירועי האלימות והרצח לא מפסיקים. במהלך סוף השבוע אירעה שורת מקרי אלימות בקרב החברה הערבית, שגבו את חייהם של שלושה בני אדם.

בחמישי בלילה, גבר בן 32 נורה למוות בזרזיר שבשטח המועצה האזורית עמק יזרעאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום ונאלצו לקבוע את מותו של פתחי שאהין, תושב טמרה. פרמדיקית מד"א מיקה עוז סיפרה כי איתרו את הפצוע בדירה, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו", אמרה.

אתמול (שישי) בשעות אחר הצהריים, תושב לוד כבן 30 נורה בעיר. הוא נפצע באורח אנוש, ומותו נקבע בבית החולים אסף הרופא. המשטרה פתחה בחקירת הירי, ולאחר סריקות ואיסוף ממצאים נעצרו שני חשודים ברצח, תושבי לוד בני 30-20, שניסו להימלט אל שטחי הרשות הפלסטינית.

ירי בזרזיר, 7 ביולי 2022. מד"א
זירת הירי בזרזיר, ליל חמישי/מד"א

כחלק מהחקירה, שוטרי תחנות מודיעין ומודיעין עילית, יחד עם לוחמי מג"ב, ביצעו פעילות מוגברת במחסומים לאורך קו התפר, שהביאה למעצרם של שני החשודים בעת שניסו לחצות ברכב את מחסום חשמונאים אל שטחי יהודה ושומרון. השניים נעצרו לחקירה ובהתאם לממצאים יובאו מחר לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

בליל שישי גבר בן 56, תושב מעלות תרשיחא, נורה למוות בראמה, הסמוכה לכרמיאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום וקבעו את מותו. פרמדיק מד"א, אדי זוגוט, סיפר כי "הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מפציעה חודרת קשה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". על פי חשד המשטרה, הרקע לאירוע הוא סכסוך בן עבריינים. הגבר הוא קורבן הרצח השישי מתחילת יולי. 49 אזרחים מהמגזר הערבי נרצחו כבר מתחילת השנה.

ירי בלוד, 8 ביולי 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת הירי בלוד, אתמול/דוברות משטרת ישראל

במקביל, נער בן 15 נורה ונפצע בינוני בכפר מנדא, למרגלות הר עצמון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים האנגלי בנצרת.

היום נורה גבר בן 21 בכפר שיבלי, שלמרגלות הר תבור. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים העמק כשמצבו קשה. שוטרי המחוז הצפוני פתחו בסריקות אחר חשודים ובגביית עדויות, וזמן קצר לאחר מכן עצרו בכפר גבר בן 71, שהחזיק בידיו אקדח, בחשד לירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully