וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירד להעיר לצעירים שהשתוללו מתחת לבניין, הותקף באלה ונדרס - וסיים את הערב בחדר מיון

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 14:22

צעיר וצעירה מואשמים בתקיפת תושב נהריה שירד מביתו להתעמת עמם. בתיעוד האירוע ניתן לראות כיצד הרכב פוגע בו ואיך הוא מוכה בראשו. גם אשתו הותקפה ונזקקה לטיפול רפואי. "ברחו בנסיעה מהירה והותירו אותו שרוע על הקרקע כשהוא מדמם"

תיעוד: ירד להעיר לצעירים שהשתוללו מתחת לבניין, נדרס - וסיים את הערב בחדר מיון/צילום: תיק החקירה

תושב נהריה שירד לגעור בצעירים שהשתוללו והרעישו מתחת לביתו, הותקף על ידם באכזריות, נפצע ופונה לבית חולים. אשתו הותקפה באלימות באמצעות מקל, ופונתה גם היא לבית חולים לטיפול. משטרת נהריה שהוזעקה למקום ביצעה מעצרים וחקרה את המקרה, ובסיוע סרטונים שהנציחו את האירוע האלים, בסוף השבוע שעבר הגישה שלוחת התביעות של מחוז חוף במשטרה כתב אישום נגד שניים מהפעילים בין המעורבים, אלי (אלצ'ין) אלחורדיב בן ה-27 ובת הזוג שלו, נטע אוחיון בת ה-24, שניהם מנהריה, המתגוררים יחד במושב עמקה מחוץ לעיר.

האירוע התרחש בסמוך לחצות ליל שבת ב-3 ביוני. הגבר, שעישן סיגריה במרפסת ביתו ברחוב אלי כהן בעיר, הבחין בקבוצת נערים שנשענת על רכבו ועל כלי רכב אחרים שחנו ברחוב, קופצים עליהם ועושים רעש. בתו, ששבה אותה שעה מבילוי, העירה להם, אולם במקום לחדול הם התלהמו וקיללו אותה תוך שלפי כתב האישום, במקביל הגיעה לעברה אוחיון, התקרבה אליה בצורה מאיימת ואמרה לה "הם יעשו מה שבא להם ואת תעלי הביתה".

לדבריה, לפתע ראתה את אוחיון מגיעה לעברה עם מקל. אמה עמדה ביניהן ואז אוחיון תפסה ביד אחת את ידה של אמה ובידה השנייה הניפה את המקל ופגעה באמה. בשלב זה הבת התרחקה מהמקום והתקשרה למשטרה. לאחר מכן, ראתה את אביה שרוע על המדרכה.

לדברי האב, הוא ירד למטה, ואכן ניגש אל אחד הצעירים, גער בו ודחף אותו מהרכב תוך שאמר "'רכב שלכם? מה אתם קופצים עליו?'. הוא סיפר כי מיד לאחר מכן ניגשו אליו חבורת צעירים ואלחורדיב בראשם, והתפתח עימות מילולי בינו ובינם שכלל גם דחיפות הדדיות, כשבזמן הזה בתו ורעייתו היו לצדו.

עוד סיפר כי בשלב מסוים הוא התרחק מהמקום כדי שהאירוע לא יסלים לאחר שבתו דחקה בו לעלות הביתה ואמרה לו שמדובר בעבריינים, אך אז צעקה לו אשתו שהיא הותקפה על ידי אוחיון. בשלב זה, שב על עקבותיו וכשהבחין כי השניים נכנסו לרכב לבן הוא ניגש אל הרכב, דפק על חלון השמשה האחורי ודרש הסברים - בעוד רעייתו ניסתה למשוך אותו מהמקום.

אז, לדבריו, הרכב נסע לפתע אחורנית, פגע בו וברוכב אופניים שהיה אף הוא במקום, והוא נפל ארצה. בטרם הספיק לקום, הותקף על ידי אלחורדיב ולפי כתב האישום הוכה נמרצות בראשו באמצעות אלה, מה שגרם לדימום בראשו. בשלב מסוים ניסה להימלט מאוחיון ורץ לקדמת הרכב. אולם, אוחיון נסעה קדימה ודרסה אותו. מכתב האישום עולה כי אלחורדיב ואוחיון ברחו מהמקום בנסיעה מהירה, תוך שהם מותירים את הגבר שרוע ומדמם על הקרקע. שכנים ובני משפחתו הזעיקו את כוחות ההצלה ובהמשך פונו הוא ואשתו על ידי צוות מד"א למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם טופלו.

תיעוד: ירד להעיר לצעירים שהשתוללו מתחת לבניין, נדרס - וסיים את הערב בחדר מיון
21.06.22. ללא, אתר רשמי
תיעוד: ירד להעיר לצעירים שהשתוללו מתחת לבניין, נדרס - וסיים את הערב בחדר מיון 21.06.22/אתר רשמי, ללא

אולם, המקרה לא הסתיים בכך. לפי כתב האישום, לפנות בוקר שלח אלחורדיב הודעות טקסט לאחד הנוכחים והנחה אותו מה לומר בעדותו הצפויה במשטרה. השניים, שטענו מנגד שהשכן הוא זה שהגיע למקום שיכור ותקף את אחד הנערים, טענו גם שהלך במהלך האירוע לביתו ושב עם סכין, טענה שהופרכה בחקירה בסיוע הסרטונים.

אלחורדיב מואשם בגין הפציעה ושיבוש מהלכי משפט. זוגתו אוחיון מואשמת בגין התקיפה והחבלה וכן בנהיגה פוחזת. היום (שלישי) בבית משפט השלום בקריות, יקיים סגן הנשיא, השופט יוסי טורס, דיון בבקשת התובעת, פקד עו"ד מיטל אוחיון, להאריך את מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים. עו"ד פארס בריק ועו"ד מג'ד בדר המייצגים אותם מטעם הסניגוריה הציבורית צפויים לבקש לשחררם, גם אם בתנאים מגבילים. עו"ד פארס מסר כי "מרשי טוען כי המתלונן היה שיכור והוא זה שנהג האלימות כלפי הנוכחים המקום ולכן נאלץ להגן על האחרים ועל עצמו". עו"ד מג'ד בדר: "חומר החקירה הועבר לעיון ההגנה לפני זמן קצר ואנו לומדים את החומר. מדובר בצעירה נעדרת עבר פלילית שנקלעה לאירוע אלים והרגישה סכנה רבה. את טענותינו נעלה בבוא העת בפני בית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully