וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר בן 32 נורה למוות בצפון

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 0:56

צוותים רפואיים מצאו את הגבר, פתחי שאהין תושב טמרה, בדירה בזרזיר כשהוא סובל מפציעות חודרות, ללא סימני חיים - ונאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה הוזעקה לזירה ופרסה מחסומים לאיתור החשודים. נפתחה חקירה והרקע למקרה הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים

בווידאו: בן 32 נורה למוות בזרזיר/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פתחי שאהין, בן 32 תושב טמרה, נורה למוות הערב (חמישי) באירוע אלימות בזרזיר. צוות מד"א שהגיע לזירה מצא אותו בדירתו ללא סימני חיים, וקבע את מותו במקום. המשטרה הוזעקה אף היא לזירה ופרסה מחסומים לאיתור החשודים בירי. נפתחה חקירה והרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים.

"שוטרי משטרת ישראל וחוקרי הזירה החלו באסיפת ממצאים לחקירת נסיבות האירוע - שנמצאת בראשיתה", נמסר מהמשטרה. עוד אמרו כי הירי לעבר שאהין אירע כששהה בתוך בית בכפר זרזיר.

פתחי שאהין. מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים, צילום מסך
"מותו נקבע במקום". פתחי שאהין/צילום מסך, מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

"כשנכנסנו לדירה ראינו את הפצוע, גבר בן 32 מחוסר הכרה עם פציעה חודרת", סיפרה פרמדיקית מד"א מיקה עוז. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עוד בוואלה!

חשד לרצח בג'דיידה מכר: תושב היישוב בן 31 נורה למוות

לכתבה המלאה
גבר בן 32 נהרג באירוע אלימות בזרזיר. 7 ביולי 2022. מד"א
הגבר נמצא ללא סימני חיים בדירה בזרזיר. הזירה, הערב/מד"א

לפני כשבוע קאסם סמרי בן ה-31 נורה למוות ביישוב ג'דיידה מכר שבגליל המערבי. הוא נורה על ידי אלמונים, שנמלטו מהמקום לאחר מכן, ופונה במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

בכפר אמרו כי סמרי, תושב היישוב, יצא מחתונה, כשהאלמונים פתחו בירי לכיוונו, והוא ספג ארבעה כדורים בחזה. במשטרה אמרו שישב בפתח ביתו. לאחר הדיווח על הירי, הגיעו לזירה צוותי טיפול נמרץ חייאן, שהעניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully