וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישכור": המיצג החריג בכביש החוף נגד מחירי הדיור

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 11:03

הנהגים שנסעו הבוקר בכביש 2 נתקלו בדמויות, עליהן כתמי דם, שתלו מפגינים אנונימיים על גדר הגשר במחלף בית ינאי. מעליהן נתלו שלטים שקוראים להילחם במחירי הדיור שהולכים ועולים: "אל תקברו את העתיד שלנו"

מפגינים ממחאת הדיור קשרו הבוקר דמויות תלויות לגדר הגשר במחלף בית ינאי בכביש החוף, בליווי שלטים עם הכיתוב ״אל תקברו את העתיד שלנו״ ו״ישכור״. מחאת הדיור 22, אתר רשמי
"אל תקברו את העתיד שלנו". מחאת הדיור בכביש החוף/אתר רשמי, מחאת הדיור 22

מפגינים אלמונים ממחאת הדיור קשרו הבוקר (חמישי) דמויות תלויות לגדר הגשר במחלף בית ינאי בכביש החוף, בליווי שלטים עם הכיתוב "אל תקברו את העתיד שלנו" ו"ישכור".

הנהגים שנסעו הבוקר בכביש החוף נתקלו במיצג חריג, בו דמויות, עליהן צויר דם, נתלו על הגשר. מעל לדמויות נתלו שלטים שקוראים להילחם במחירי הדיור הגואים. מובילי מחאת הדיור הפיצו את התמונות, ולטענתם המפגינים בחרו להישאר אנונימיים.

מפגינים ממחאת הדיור קשרו הבוקר דמויות תלויות לגדר הגשר במחלף בית ינאי בכביש החוף, בליווי שלטים עם הכיתוב ״אל תקברו את העתיד שלנו״ ו״ישכור״. מחאת הדיור 22, אתר רשמי
"מצב חירום לאומי". מחאת הדיור בכביש החוף/אתר רשמי, מחאת הדיור 22

גיל סהר, פרדס חנה, ממובילי ויוזמי המחאה, תמך במיצג במחלף בית ינאי. "מזעזע ככל שיהיה, המיצג שהתעוררו אליו הנהגים בכביש החוף הבוקר הוא ככל הנראה המתאים ביותר לתיאור המצב - אנשים על הקצה עם יוקר המחיה, מרגישים נחנקים ודור אחרי דור אנחנו מאבדים את הסיכוי להשיג לעצמנו דיור ראוי והוגן". הוא הוסיף לתקוף, "הבעיה היא עמוקה והיא מזעזעת וכנראה שכדי שמישהו יתעורר, צריך להציג את הבעיה בשיא הישירות - נמאס לנו, נגמר לנו הזמן, מגיע לנו מקום לחיות בו".

מחאה נגד מחירי הדיור החלה לצבור תאוצה, וביום שבת מאות מפגינים התאספו בכיכר הבימה בתל אביב כשהם אוחזים שלטים ועליהם נכתב בין היתר "אנחנו השוק, אנחנו הכוח", "אם תרצו בית - אין זו אגדה" ו"דיור זה זכות בסיסית". במחאה השתתפו פעילים של עומדים ביחד, מק"י חד"ש, ונאמו מארגני ההפגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully