וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 אלף מתים מקורונה בישראל, 12 אלף מאומתים ביממה: "לחזור ולהקפיד על מסכות"

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 20:24

משרד הבריאות עדכן כי שליש מהבדיקות לקורונה אתמול יצאו חיוביות. מצבם של 364 חולים מוגדר קשה, ובהם 53 מונשמים בבתי החולים. פרויקטור הקורונה ציין כי 95% מהמאושפזים בגל הנוכחי הם מעל גיל 60, והוסיף כי בימים הקרובים ידונו על החזרת חובת המסכות במקומות סגורים

בווידאו: תדרוך של פרופ' זרקא בעקבות העלייה בתחלואה בקורונה/צילום: לע"מ

מספר המתים מקורונה בישראל מפרוץ המגיפה עלה ליותר מ-11 אלף בני אדם - כך עדכן היום (רביעי) משרד הבריאות. 12,019 בני אדם אומתו אתמול כחיוביים לקורונה, מתוך 35,695 בני אדם שנבדקו. בכך, אחוז הנבדקים החיוביים עומד על 33.67%.

מספר החולים קשה ירד ל-364 בני אדם, בהם 53 מונשמים. כמו כן, מקדם ההדבקה נמצא בירידה קלה ועומד על 1.04.

95% מהמאושפזים בגל הנוכחי הם מעל גיל 60, כך אמר היום פרוייקטור הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא, וקרא "לחזור ולהקפיד לפני שאנחנו פוגשים את סבא וסבתא על בדיקות אנטיגן ומסיכות. בשבועיים הקרובים האופציה לבדיקה מרחוק תהיה זמינה לכולם", ציין. הוא הוסיף כי "המשך העלייה במספר המאושפזים יחייב אותנו לבחון את עטיית המסיכה לחובה במקומות סגורים" ואמר כי ידונו על כך בימים הקרובים.

מחלקת קורונה בבית החולים בלינסון, פתח תקוה 24 בינואר 2022. ראובן קסטרו
שליש מהבדיקות לקורונה - חיוביות. מחלקת קורונה/ראובן קסטרו

ביחס לחיסוני בני חצי שנה עד חמש, שאושרו בשבוע שעבר בקרב חברי הצט"ם, זרקא אמר כי "תוך שבועות בודדים" החיסון צפוי להיות זמין בקופות החולים.

עוד ציין כי במשרד הבריאות עוקבים אחרי וריאנט חדש שזוהה בהודו. "הוא מדבק יותר מהאומיקרון, לא ברור מה מידת חומרת המחלה שלו", הרחיב. זרקא ביקש ממי שחוזר מאפריקה וארצות המזרח לבצע בדיקת PCR, בין אם יש או אין תסמינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully