וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירה בנער ששכב על הרצפה, יצא, חזר וירה שוב: צעיר מנצרת הואשם בניסיון רצח בן 17

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 17:48

כתב אישום הוגש נגד תושב נצרת בן 29, לאחר שירה פעמים רבות בנער במכולת בבעלות משפחתו בעיר, ופצע אותו באורח אנוש. זאת, לאחר שחשד שאחד מבני משפחתו של הנער ירה לעברו יום קודם לכן, על רקע סכסוך בין שתי המשפחות

החשוד בנסיון הרצח של תושב נצרת. דוברות משטרת ישראל
החל לירות לעבר כל הנוכחים. מוהנד עבאס במכולת/דוברות משטרת ישראל

צעיר בן 29 מנצרת הואשם היום (רביעי) בניסיון רצח, חבלה בכוונה מחמירה ונשיאת נשק, לאחר שירה בנער בן 17 בעיר לפני כחודשיים. זאת, בעקבות סכסוך בין המשפחות על קרקעות. בן ה-17 פונה לבית החולים במצב אנוש, עם פגיעה בבטנו וברגלו, שם עבר ניתוח, הורדם ואושפז במשך כחודשיים. במקביל, הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את הצעיר, מוהנד עבאס, עד לתום ההליכים. ניסיון הרצח פוענח על ידי המחוז הצפוני של המשטרה והיחידה ללוחמה בפשיעה במרחב עמקים.

על פי כתב האישום, שהגיש עו"ד צביקה אברמוביץ מפרקליטות מחוז צפון, עבאס חשד כי בן משפחתו של הנער ירה לעברו ולעבר אחיו במאפייה בעיר. בעקבות החשד, החליט עבאס לנקום במשפחה, שמצויה בסכסוך עם משפחתו. יום למחרת, כשהוא מצוייד באקדח ותחמושת נוספת, הגיע עבאס יחד עם אדם נוסף למכולת שבבעלות משפחת הנער, שם הוא שהה יחד עם אחיו ואדם נוסף.

עוד נכתב בכתב האישום כי עבאס החל לירות לעבר כל הנוכחים במכולת ופגע תחילה באחיו של הנער, שנמלט יחד עם האדם הנוסף. בזמן שהשניים נמלטו, התקרב עבאס אל בן ה-17, שישב מאחורי דלפק הקופה וניסה להסתתר מתחתיו, וירה לעברו יריות רבות בכדי להרוג אותו.

החשוד בנסיון הרצח של תושב נצרת. דוברות משטרת ישראל
התקרב אליו אף יותר וירה כמה פעמים נוספות. מוהנד עבאס/דוברות משטרת ישראל

לאחר מכן יצא עבאס לרגע מהמכולת ומיד שב חזרה, התקרב שוב אל הנער ששכב על הרצפה וירה פעם נוספת לכיוונו. כשניסה הנער להתחמק מהירי, התקרב אליו עבאס אף יותר וירה כמה פעמים נוספות. לאחר מכן יצא עבאס מהמכולת, עלה על הקטנוע, והוא והאדם איתו הגיע נמלטו מהמקום.

בבקשתה להארכת המעצר של הצעיר, ציינה הפרקליטות את ריבוי עבירות הנשק בתקופה האחרונה והשלכותיהן החברתיות וטענה כי בקרב הציבור נוצרה התחושה שהרשויות לא יכולות להגן על הציבור מהן, בעיקר בחברה הערבית, עד כדי שלא נותרה לציבור ברירה אלא לנסות להתגונן בעצמם. "מדינה מתוקנת לא יכולה להשלים עם מצב זה. הציבור במגזר הערבי פשוט חושש לצאת מהבית מהפחד להיפגע וגם הבית אינו מקום מבטחים בשבילם לאור העובדה שפעמים רבות הירי מבוצע לתוך הבתים ופעמים רבות הנפגעים התמימים מהירי שהו בביתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully