וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ה-71 החשוד ברצח אבי כלתו ברמת גן: "ניסיתי לפגוע בעצמי"

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 15:33

לאחר עימות בין החשוד המרכזי ברצח יוסי יוספיה ובין חשוד נוסף, התחזקה הערכת המשטרה כי האחרון הוא שסיפק את הנשק עבור הרצח. במהלך הדיון בהארכת המעצר טען הסנגור כי החשוד המרכזי לא ניסה לירות בבני משפחת כלתו, אלא לירות בעצמו - והכדור נורה לעברם בשגגה

בווידאו: דיירי הבניין ברמת גן מזועזעים ממות השכן: "זה פשוט סבא שרצח סבא"/צילום: ניב אהרונסון

בית המשפט האריך היום (שני) בשבעה ימים את מעצרו של בן ה-71 החשוד ברצח יוסי יוספיה, אביה של כלתו, ברמת גן. זאת, לאחר שהמשטרה ביקשה הארכת מעצר של 10 ימים. כמו כן, אסר בית המשפט על פרסום שמו של החשוד.

"אני יכול להגיד שישנן התפתחויות בחקירה" אמר נציג המשטרה, שהוסיף וסיפר כי במהלך חקירת המקרה, ביצעה המשטרה עימות בין החשוד ברצח ובין חשוד נוסף, תושב חדרה בן 70, החשוד כי סיפק את הנשק. סנגורו של החשוד המרכזי סיפר כי במהלך העימות עלו טענות סותרות.

יוסי יוספיה. באדיבות המשפחה
"נורה שש פעמים", יוסי יוספיה שנרצח ברמת גן/באדיבות המשפחה

"מרשי אומר שקיבל את הנשק מהחשוד הנוסף, אך החשוד הנוסף מכחיש. העימות מחזק את הטענה שלו". נציג המשטרה חיזק את עמדתו של הסנגור, ואמר כי העימות וראיות נוספות מחזקות את הגרסה שאכן החשוד השני הוא שסיפק את הנשק.

כמו כן, קבע נציג המשטרה כי הירי הוא שהביא למותו של הקורבן, וכי הוא נורה שש פעמים: בראש, בבטן, בידיים ובחזה. עוד נמסר כי כלי הנשק היה אקדח ישן, וכי טרם נעשה דוח בליסטי לנשק. החשוד מצדו טוען כי הוא סבר שהנשק לא עובד. בנוסף, חשוד בן ה-71 כי ניסה גם לירות בשאר בני המשפחה, אולם הוא טוען בתגובה כי ניסה לפגוע בעצמו, אך הכדור נורה לעבר הדלת, שם עמדו בני המשפחה.

עוד בוואלה!

יוסי יוספיה נרצח על ידי אבי חתנו ברמת גן: "התפרקתי על הרצפה, הוא היה הכול בשבילנו"

לכתבה המלאה
קטנוע מחוץ לזירת הרצח ברמת גן. 18 ביוני 2022. ניב אהרונסון, מערכת וואלה!
קטנוע מחוץ לזירת הרצח ברמת גן/מערכת וואלה!, ניב אהרונסון

"הוא משתף פעולה. הוא מסר גרסה שהתבררה כנכונה, וסיפר מאיפה השיג את האקדח", אמר עורך דינו, שביקש את שחרורו, "הוא סבור היה שמדובר בנשק שלא עובד. אחרי הירי הוא אמר לקורבן ש'הוא איתו' וכי יתקשר למד"א, וזה מה שהוא עשה - התקשר למד"א ולמשטרה. הטיחו בו שהוא ניסה לרצוח, אך הוא טוען שזה לא מה שקרה. יש לו הסבר לירי לעבר הדלת, הוא ניסה לפגוע בעצמו. הוא לא התכוון לירות לעבר בני המשפחה".

בתום הדיון נקבע בבית המשפט כי קיים חשד סביר בנודע למעשיו של החשוד, וכי חקירת המקרה מצדיקה הארכת מעצר נוספת, התכלול בדיקת טענות החשוד וקבלת הכרעה על ידי הפרקליטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully