וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 70 מחדרה נעצר בחשד שסיפק את הנשק לחשוד ברצח בן ה-60 ברמת גן

עודכן לאחרונה: 24.6.2022 / 13:06

יוסי יוספיה נורה למוות לפני כשבוע על ידי אבי חתנו, על פי החשד בעקבות סכסוך גירושין בין ילדיהם. בחקירתו טען החשוד כי מצא את האקדח לפני כעשר שנים ברחוב בחדרה אך היום הוארך מעצרו של גבר נוסף החשוד שסיפק לו את הנשק. עורך דינו טען: "אין קשר בינו לבין המנוח"

בווידאו: בנותיו של יוסי יוספיה מספידות אתו/צילום: אורי סלע וקרין שגיא

בן 70, תושב חדרה, נעצר אתמול בחשד שסייע ברצח יוסי יוספיה, בן ה-60 מרמת גן בשבוע שעבר - כך נמסר היום (שישי) המשטרה. לפי החשד, הוא סיפק את הנשק בו ירה החשוד ברצח. מעצרו הוארך עד יום ראשון.

יוספיה נורה למוות בשבוע שעבר ברמת גן ככל הנראה בידי אבי חתנו, תושב פתח תקווה בן 70, כשהרקע לירי הוא סכסוך גירושין בין ילדיהם, בעניין משמורת על הנכדים. בדיון שנערך, בו השתתף אבי חתנו, מסר עורך דינו כי את הנשק בו ירה הוא מצא לפני כעשר שנים בעיר חדרה ואף סבר כי הוא לא עובד.

היום, בדיון הארכת המעצר של החשוד הנוסף, עורך דינו טען כי אין בקשר בינו לבין המנוח. "מיוחס ללקוח שאני מצייג חשד של מסירת נשק אבל המשטרה לא מוסרת את הנשק המדובר ולכן, יש לגביו סימן שאלה גדול". עוד אמר "למה המשטרה לא אומרת את סוג הנשק? אם היא מתקשה להגיד יכול להיות שמדובר באקדח אוויר, ואז לא מדובר בנשק של מרשי".

יוסי יוספיה. באדיבות המשפחה
יוסי יוספיה ומשפחתו/באדיבות המשפחה

מחקירת מקרה הרצח עולה כי החשוד ברצח מצא את האקדח לפני כעשר שנים והגיע לזירה כדי לשוחח על סכסוך הגירושין בין בני הזוג. הוא עלה עם הקורבן במעלית תוך שהם מדברים על בנו והמצוקה שלו. מסתמן כי השיחה בין השניים הסלימה כשדובר על בתו של הקורבן - שהתכתבה עם אלמוני.

לדבריו של החשוד, הנרצח התגרה בו ודחף אותו, ולכן הוא שלף את האקדח וזאת במטרה להפחידו. "הוא אמר לי 'נו, תירה'", העיד והוסיף כי לא האמין שהאקדח עובד וכי היה במצב של שיכרות.

החשוד הזעיק את המשטרה, חיכה והסגיר את עצמו, ואז שיחזר את האירוע. הוא מכחיש את הטענה שניסה להרוג את כלתו ורעייתו של יוספיה. בדיון בבית המשפט הוא התפרץ בבכי וצעק "אני מצטער על היום שזה קרה, לא התכוונתי".

עוד בוואלה!

דיירי הבניין ברמת גן מזועזעים ממות השכן: "המשפחה נורמטיבית - זה פשוט סבא שרצח סבא"

לכתבה המלאה
יוסי יוספיה. באדיבות המשפחה
יוסי ונכדתו/באדיבות המשפחה

ליוספיה שלוש בנות ובן. אחת מהאחיות, מינה, היא כלתו של החשוד. הבת השנייה, הדס, סיפרה כי "ממש לא חשבנו שזה יגיע למצב כזה, כל עניין הגירושים היה בחיתולים, היתה פגישה ראשונה רק השבוע". עוד סיפרה כי החשוד חיכה לאביה מתחת לבניין לאחר ששב מבית הכנסת, ועלה איתו במעלית.

"שמענו יריות ואת אבא שלי צועק 'תעזרו לי'", שיחזרה הדס. "אחותי ניסתה לצאת החוצה ולבדוק מה קרה. היא פתחה את הדלת עם אימא שלי והילד. הילד ראה אותו עם האקדח, הוא כיוון את האקדח אליהם, אמא שלי סחבה אותם מהר פנימה, וטרקה את הדלת. הוא ניסה לירות בהם והמזל שהוא ירה בדלת ולא בהם. אם אימא שלי לא הייתה עושה את זה הוא פשוט היה הורג שם את כולם. הילד לא מתאושש מזה".

הדס נמצאת בהיריון מתקדם, והבת השלישית, אסתי, קיבלה את הידיעה על מות אביה כשחגגה באילת את מסיבת הרווקות שלה, לקראת חתונתה הקרבה. "התפרקתי על הרצפה במלון", סיפרה אסתי על קבלת הבשורה, "ישר יצאנו לדרך ובאנו לפה. לא האמנתי. לקחנו לנו אותו, לקחו לנו את אבא".

גם אסתי העידה כי לא תיארו לעצמם שאביו של גיסה יעשה את שעשה, אך אמרה שהוא "תמיד היה איש לא טוב", ואף איים בתכתובת על אביה. "היו הודעות איום כלפי אבא שלי ואבא שלי אמר 'הכול יהיה בסדר'. הוא כל כך אהב את בעלה של אחותי, הוא רק רצה לדאוג לו ולמצב הנפשי שלו. בעלה של אחותי תמיד אמר שהמשפחה שלנו היא טובה יותר משלו והוא מרגיש איתנו יותר משפחה".

יוסי יוספיה. באדיבות המשפחה
יוסי וזוגתו/באדיבות המשפחה

עורכת הדין שמייצגת את בנו של החשוד בהליך הגירושים סיפרה שהזוג החל את בתהליך לפני כחודש וחצי, ובמסגרתו עברה בת הזוג, מינה, יחד עם הילדים לבית הוריה ברמת גן. לדבריה, רק בחמישי האחרון היה מפגש גישור בין הצדדים, שהתקדם יפה. היא הוסיפה כי האב שבור מהמקרה, וכי הנרצח היה "כמו אב" עבורו.

אדם המכיר את פרטי הסכסוך המשפחתי אמר אתמול כי החשוד ברצח חשד שנכדו אינו מעוניין להתראות עמו בגלל אבי הכלה, וזאת הסיבה שהביאה אותו לירות בו. דייר בניין אמר כי "מדובר במשפחה נורמטיבית. הסב שנורה הוא בן אדם טוב, זה היה ממש מפתיע ולא האמנתי שאותו רצחו".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully