וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי יוספיה נרצח על ידי אבי חתנו ברמת גן: "התפרקתי על הרצפה, הוא היה הכול בשבילנו"

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 9:03

עורך דינו של החשוד טען כי אבי כלתו התגרה בו. כשהוא שלף את האקדח, שמצא לפני 10 שנים, כדי להפחיד את הקורבן, אמר לו הגבר: "נו, נו - תירה". המשטרה טענה כי הוא ירה כמה כדורים וכי יש חשד מהותי שניסה לרצוח גם את אשתו של הנרצח ובתו. החשוד: "זה שקר. לא התכוונתי"

בווידאו: בנותיו של יוסי יוספיה מספידות אתו/צילום: אורי סלע וקרין שגיא

החשוד ברצח אבי כלתו ברמת גן חשוד גם בניסיון רצח רעייתו של הקורבן ובתו - כך עלה מדיון הארכת מעצרו שהתקיים היום (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב. "הן פתחו לו את הדלת והוא ירה לעברן", אמר נציג המשטרה בדיון. "אחר כך הן סגרו את הדלת - עליה יש סימן של כדור".

לפי החשד, באירוע נורה למוות יוסי יוספיה, תושב העיר כבן 60, בידי אבי חתנו, תושב פתח תקווה בן 70, כשהרקע לירי הוא ככל הנראה סכסוך גירושין בין ילדיהם, בעניין משמורת על הנכדים.

מחקירת המקרה עלה כי החשוד מצא את האקדח לפני כעשר שנים והגיע לזירה כדי לשוחח על סכסוך הגירושין בין בני הזוג. הוא עלה עם הקורבן במעלית תוך שהם מדברים על בנו והמצוקה שלו. מסתמן כי השיחה בין השניים הסלימה כשדובר על בתו של הקורבן - שהתכתבה עם אלמוני.

לדבריו של החשוד, הנרצח התגרה בו ודחף אותו, ולכן הוא שלף את האקדח וזאת במטרה להפחידו. "הוא אמר לי 'נו, תירה'", העיד והוסיף כי לא האמין שהאקדח עובד וכי היה במצב של שיכרות.

החשוד הזעיק את המשטרה, חיכה והסגיר את עצמו, ואז שיחזר את האירוע. הוא מכחיש את הטענה שניסה להרוג את כלתו ורעייתו של יוספיה. בדיון בבית המשפט הוא התפרץ בבכי וצעק "אני מצטער על היום שזה קרה, לא התכוונתי".

עוד בוואלה!

דיירי הבניין ברמת גן מזועזעים ממות השכן: "המשפחה נורמטיבית - זה פשוט סבא שרצח סבא"

לכתבה המלאה
יוסי יוספיה. באדיבות המשפחה
יוספיה ונכדתו/באדיבות המשפחה

ליוספיה שלוש בנות ובן. אחת מהאחיות, מינה, היא כלתו של החשוד. הבת השנייה, הדס, סיפרה כי "ממש לא חשבנו שזה יגיע למצב כזה, כל עניין הגירושים היה בחיתולים, היתה פגישה ראשונה רק השבוע". עוד סיפרה כי החשוד חיכה לאביה מתחת לבניין לאחר ששב מבית הכנסת, ועלה איתו במעלית.

"שמענו יריות ואת אבא שלי צועק 'תעזרו לי'", שיחזרה הדס. "אחותי ניסתה לצאת החוצה ולבדוק מה קרה. היא פתחה את הדלת עם אימא שלי והילד. הילד ראה אותו עם האקדח, הוא כיוון את האקדח אליהם, אמא שלי סחבה אותם מהר פנימה, וטרקה את הדלת. הוא ניסה לירות בהם והמזל שהוא ירה בדלת ולא בהם. אם אימא שלי לא הייתה עושה את זה הוא פשוט היה הורג שם את כולם. הילד לא מתאושש מזה".

. הדס, בתו של יוספיה. אורי סלע
שמענו יריות. הדס, בתו של יוספיה/אורי סלע

הדס נמצאת בהיריון מתקדם, והבת השלישית, אסתי, קיבלה את הידיעה על מות אביה כשחגגה באילת את מסיבת הרווקות שלה, לקראת חתונתה הקרבה. "התפרקתי על הרצפה במלון", סיפרה אסתי על קבלת הבשורה, "ישר יצאנו לדרך ובאנו לפה. לא האמנתי. לקחנו לנו אותו, לקחו לנו את אבא".

גם אסתי העידה כי לא תיארו לעצמם שאביו של גיסה יעשה את שעשה, אך אמרה שהוא "תמיד היה איש לא טוב", ואף איים בתכתובת על אביה. "היו הודעות איום כלפי אבא שלי ואבא שלי אמר 'הכול יהיה בסדר'. הוא כל כך אהב את בעלה של אחותי, הוא רק רצה לדאוג לו ולמצב הנפשי שלו. בעלה של אחותי תמיד אמר שהמשפחה שלנו היא טובה יותר משלו והוא מרגיש איתנו יותר משפחה".

הזירה ברמת גן. 18 ביוני 2022. אבשלום שושני, מעריב
זירת הרצח ברמת גן, אתמול/מעריב, אבשלום שושני

עורכת הדין שמייצגת את בנו של החשוד בהליך הגירושים סיפרה שהזוג החל את בתהליך לפני כחודש וחצי, ובמסגרתו עברה בת הזוג, מינה, יחד עם הילדים לבית הוריה ברמת גן. לדבריה, רק בחמישי האחרון היה מפגש גישור בין הצדדים, שהתקדם יפה. היא הוסיפה כי האב שבור מהמקרה, וכי הנרצח היה "כמו אב" עבורו.

אדם המכיר את פרטי הסכסוך המשפחתי אמר אתמול כי החשוד ברצח חשד שנכדו אינו מעוניין להתראות עמו בגלל אבי הכלה, וזאת הסיבה שהביאה אותו לירות בו. דייר בניין אמר כי "מדובר במשפחה נורמטיבית. הסב שנורה הוא בן אדם טוב, זה היה ממש מפתיע ולא האמנתי שאותו רצחו".

יוסי יוספיה. באדיבות המשפחה
יוספיה ומשפחתו/באדיבות המשפחה

מלבד הירי ברמת גן, בסוף השבוע נרצחו שישה בני אדם. המקרים אירעו בקרית אתא, אשקלון, כפר קרע, נחף וקרית טבעון. בעקבות ריבוי המקרים, המשטרה הודיעה אמש כי היום יחל "מבצע פשיעה רחב היקף בגזרת וואדי ערה והגליל המערבי בהשתתפות לוחמי מג"ב, יחידות יס"מ ועוד".

  • עוד באותו נושא:
  • רמת גן
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully