וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאי גולן: "אני לא מכירה אדם פחות נהנתן מנתניהו"

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 8:40

לאחר עדותה של העוזרת האישית של מילצ'ן, שבה סיפרה על המתנות בשווי אלפי שקלים שהעבירה לזוג נתניהו, חברת הליכוד טענה כי בילתה איתו שעות ולא ראתה את אורח החיים שתואר. "לא ראיתי אותו מעולם אוכל ארוחת שחיתות"

בווידאו: החלה עדותה של הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן/צילום: רוני כנפו

ח"כ מאי גולן (הליכוד) אמרה היום (רביעי) בריאיון ב-103FM כי היא לא מכירה אדם פחות נהנתן מיו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. "אני לא נמצאת בביתו של נתניהו ועל מה שלא ראיתי לא יכולה להגיד", אמרה. "מהיכרותי עם נתניהו האדם, הוא עובד מסביב לשעון, ימים כלילות, ואני לא מכירה אדם פחות נהנתן מנתניהו".

את הדברים אמרה ח"כ מהליכוד בהמשך לעדותה של העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן הדס קליין, שהתקיימה אתמול בבית המשפט המחוזי בירושלים. "לא ראיתי אותם מעולם אוכל ארוחת שחיתות וביליתי איתו שעות", הוסיפה חברת הכנסת. "חד משמעית, זה האדם שאני מכירה. זה אדם שמקדיש את חייו".

ח"כ מאי גולן. ראובן קסטרו
"לא מכירה אדם פחות נהנתן", גולן/ראובן קסטרו

"אני לא הייתי שם והעדויות לא כתובות באבן", אמרה גולן. "כולם ראו איך תיק 4000 קרס ואני בטוחה שגם התיק הזה יקרוס". בתיק 1000 נתניהו מואשם במרמה והפרת אמונים וקליין היא למעשה העדה המרכזית הראשונה בתיק. אתמול היא העידה על המתנות שהעבירה לכאורה לאורך השנים לזוג נתניהו - בינהם ליקר, סיגרים ותכשיטים, בשווי של אלפי שקלים. כמו כן החלה העוזרת לשפוך אור על מערכת היחסים בין ג'יימס פאקר, ארנון מילצ'ן וראש הממשלה לשעבר.

עוד בוואלה!

העוזרת של מילצ'ן העידה בתיק 1000: "פאקר אמר לא לחסוך בכלום לגבי מה שהזוג נתניהו מבקש"

לכתבה המלאה

קליין היא מי שצפויה לשפוך אור על טובות ההנאה לכאורה שהועברו ממילצ'ן והמיליארדר ג'יימס פאקר לנתניהו ובני משפחתו בתיק המתנות והיום היא צפוייה לשוב לדוכן העדים בבית המשפט המחוזי בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully