וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד ביקש להשתתף בחתונת נכדת ח"כ גפני אך התבקש להימנע מכך

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 17:12

ראש הממשלה בחן אפשרות להשתתף אמש בחתונת נכדתו של יו"ר יהדות התורה, אך לבסוף הסתפק בלטלפן לגפני במהלך החתונה ולאחל לו מזל טוב. גפני ספג ביקורת מצד ח"כים של ש"ס בגלל השתתפותה של השרה מיכאלי ואחרים מהקואליציה. גורם בלשכת רה"מ: לא רצו להכביד עם סידורי אבטחה

בווידאו: מרב מיכאלי, רוקדת בחתונת נכדתו של משה גפני/מערכת וואלה

ראש הממשלה יאיר לפיד בחן אפשרות להשתתף אתמול (ראשון) בחתונת נכדתו של יו"ר יהדות התורה משה גפני, שהתקיימה בבני ברק, אך בסביבתו קיבלו מסר כי יהיה עדיף להימנע מכך. לבסוף, התקשר לפיד לגפני במהלך החתונה כדי לאחל לו מזל טוב. גורם בלשכת ראש הממשלה טען בתגובה כי אין לאי-הגעתו של לפיד כל קשר למצב הפוליטי ולדבריו, "לא רצו להכביד עם סידורי אבטחה".

חתונת נכדתו של  יו"ר יהדות התורה, משה גפני באולמי "ארמונות חן" בבני ברק 3 ביולי 2022. מערכת וואלה!, אתר רשמי
גפני עם השר מאיר כהן, אתמול/אתר רשמי, מערכת וואלה!

בין גפני ללפיד נוצרה קרבה מסוימת בתקופה האחרונה, השניים נפגשו ואף שוחחו על עניינים פוליטיים. אחרי שלקרבה בין השניים יוחסו גם משמעויות פוליטיות למקרה שנתניהו לא ישיג 61 מנדטים בבחירות הקרובות, גפני הבהיר כי לפיד "לא שותף שלי ולא יהיה שותף שלי".

החתונה של נכדת גפני שנערכה באולמות ארמונות חן עוררה ביקורת חריפה בעקבות השתתפותם של בכירי הממשלה, ובהם יו"ר העבודה, השרה מרב מיכאלי, השר מאיר כהן ויו"ר הכנסת מיקי לוי. עיקר הביקורת הופנתה מצד חברי כנסת של ש"ס. בסביבת גפני, מהח"כים הקולניים נגד הממשלה היוצאת, אמרו בתגובה כי יש לעשות הפרדה בין אירוע משפחתי אישי לחיים הפוליטיים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לפיד, גפני. יונתן זינדל, פלאש 90
התקרבו לאחרונה. לפיד וגפני/פלאש 90, יונתן זינדל

ח"כ יואב בן צור (ש"ס) העביר ביקורת חריפה על הגעתה של מיכאלי לחתונה. "טעתה שרת התחבורה שחשבה שהציבור החרדי יצוק מאותו חומר גלם רדוד שצופה ב'גב האומה'", אמר. "מי שבחוסר אנושיות מרעיב את ילדינו ופוגע בציפור נפשנו ננהל מולו מלחמת חורמה שלא משתמעת לשני פנים".

יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי תקף אף הוא את גפני והצטרף לביקורת שנשמעה נגדו. "ממשלת בנט התגבשה לאחר הבחירות באירוע ברמת הגולן", אמר. "לפיד רק נבחר לתפקיד והממשלה התגבשה לאירוע בעיר בני ברק לקול צלילי מוזיקה חסידית. אין ספק שבחורי הישיבות ובנות הסמינרים ראו אמש "דמויות חינוכיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully