וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

מיכאלי רקדה באירוע של גפני, בש"ס תקפו: "ננהל מולה מלחמת חורמה"

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 11:31

האירוע שהתקיים בבני ברק איחד לערב אחד בין קצוות הכנסת. עם זאת, ביקורת חריפה נשמעה מצד הח"כים מש"ס בגין הזמנתם של אנשי הממשלה ובפרט מיכאלי לחתונה. "מי שפוגע בנו בחוסר אנושיות נלחם מולו", אמר ח"כ בן צור. ח"כ פינדרוס הגן על גפני: "אנו מזמינים לשמחות עמיתים"

בווידאו: מרב מיכאלי, רוקדת בחתונת נכדתו של משה גפני/מערכת וואלה

בש"ס תקפו היום (שני) את יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני לאחר חתונת נכדתו. האירוע שהתקיים אתמול בבני ברק, איחד לערב אחד בין קצוות הכנסת ואליו הגיעו בין היתר שרת התחבורה מרב מיכאלי (העבודה), שר הרווחה מאיר כהן, יו"ר הכנסת מיקי לוי (יש עתיד) ח"כ דוד ביטן וח"כ מאי גולן (הליכוד). ועם זאת, ביקורת חריפה נשמעה היום מצד חברי הכנסת מסיעת ש"ס בגין הזמנתה של מיכאלי לחתונה.

ח"כ יואב בן צור (ש"ס) העביר ביקורת חריפה על הגעתה של מיכאלי לחתונה. "טעתה שרת התחבורה שחשבה שהציבור החרדי יצוק מאותו חומר גלם רדוד שצופה ב'גב האומה'", אמר. "מי שבחוסר אנושיות מרעיב את ילדנו ופוגע בציפור נפשנו ננהל מולו מלחמת חורמה שלא משתמעת לשני פנים".

יו"ר סיעת ש"ס וח"כ מיכאל מלכיאלי תקף אף הוא את גפני והצטרף לביקורת שנשמעה נגדו. "ממשלת בנט התגבשה לאחר הבחירות באירוע ברמת הגולן", אמר. "לפיד רק נבחר לתפקיד והממשלה התגבשה לאירוע בעיר בני ברק לקול צלילי מוזיקה חסידית. אין ספק שבחורי הישיבות ובנות הסמינרים ראו אמש "דמויות חינוכיות".

חתונת נכדתו של יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני שהתקיימה בבני ברק, 3 ביולי 2022. ללא, אתר רשמי
"ננהל מלחמת חורמה". תיעוד מהחתונה/אתר רשמי, ללא

מנגד, ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) הגן על גפני אל מול הביקורת שנשמעה. "כן, אנחנו מזמינים לשמחות עמיתים פוליטיים, ולא מזמינים אבטחה להוציא אותם חלילה אם הם מתחילים לרקוד", אמר. עם זאת, הוסיף כי "לעולם לא נשכח ולא נסלח נסלח על הפגיעה של השרה מיכאלי בתושבי ביתר עילית ומודיעין עילית - אפילו אם תצטרף לקואליציה עם ביבי וגם אם תפרוש מהפוליטיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully