וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורות בשירות החשאי בארה"ב: טראמפ דרש להסתער על הקפיטול

עודכן לאחרונה: 2.7.2022 / 17:04

עדויות חדשות מאשרות את עדותה של קסידי האצ'ינסון, לשעבר ראש הסגל של נשיא ארה"ב לשעבר, לפיה טראמפ היה מעורב במתן ההוראה למהומות בגבעת הקפיטול ב-6 בינואר אשתקד. המקורות אף ציינו שטראמפ התנגד ונאבק כשסירבו להוראה וצעק: "אני פ***** הנשיא, אל תגידו לי מה לעשות"

בווידאו: עדותה של קאסידי האצ'ינסון, עובדת לשעבר בבית הלבן בועדת החקירה לאירועי הפריצה לקפיטול/רויטרס

עדויות חדשות של גורמים בשירות החשאי בארצות הברית מאשרות את עדותה של קסידי האצ'ינסון, לפיה הנשיא לשעבר דונלד טראמפ דרש להסתער על הקפיטול ב-6 בינואר בשנה שעברה, יום מהומות בגבעת הקפיטול - כך דווח היום (שבת) ב-CNN. המקורות אף ציינו שטראמפ התנגד ונאבק כשסירבו להוראתו זו.

לפי עדותה של האצ'ינסון, שהייתה העוזרת של ראש הסגל של טראמפ באותו זמן, טראמפ נסע עם הסגל שלו בלימוזינה הנשיאותית, וניסה לשכנע אותו להצטרף לתומכיו במהומות בגבעת הקפיטול.

התיאורים של אותם מקורות על העימות שהתרחש ברכב בהמשך לאותה דרישה של הנשיא דאז כוללים פרטים שדומים למדי לעדותה זו של האצ'ינסון. אחד המקורות תיאר את טראמפ כ"תובעני", שדיבר בגסות כשלא נעשו הדברים כפי שדרש. בין היתר אמר אחד המקורות כי טראמפ אמר: "אני פאקינג נשיא ארצות הברית, אתם לא יכולים להגיד לי מה לעשות".

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בעצרת בקונרו, טקסס, 29 בינואר 2022. רויטרס
"אני הנשיא, אתם לא יכולים להגיד לי מה לעשות". טראמפ/רויטרס

בשונה מעדותה של האצ'ינסון, שאמרה כי שמעה שטראמפ ניסה לחנוק את הנהג כשלא נשמע להוראתו, הגורמים סייגו, "הוא כאילו זינק קדימה. לא היה ברור אם הוא באמת יצר מגע פיזי, אבל יכול להיות שהוא עשה את זה". אחד הגורמים ציין כי אף אחד לא אמר שטראמפ תקף את הנהג, אלא פשוט זינק על המושב, לא ברור מאיזה סיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully