וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ לא רק הסית נגד סגנו - הוא גם כינה אותו "Pussy"

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 12:34

בשיחת טלפון זועמת שניהל הנשיא לשעבר עם סגנו מייק פנס בבוקר ה-6 בינואר, הוא לא בחל במלים, קילל והעליב אותו - ואף כינה אותו "רכרוכי", לאחר שהלה סרב לעשות מעשה לא חוקי ולהפוך את תוצאות הבחירות לנשיאות

עוזרים לשעבר בבית הלבן העידו ביום חמישי בפני ועדת בית הנבחרים שחוקרת את המתקפה על גבעת הקפיטול ב-6 בינואר 2021, ואמרו כי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ניהל שיחת טלפון מלאה בקללות ועלבונות עם סגנו דאז, מייק פנס, בבוקר היום הגורלי.

"השיחה היתה די טעונה", אמרה איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא לשעבר, לוועדה, על פי עדות מוקלטת שלה. "הטון שלו היה שונה. מעולם לא שמעתי אותו מדבר בטון כזה לסגן הנשיא", היא אמרה על אביה.

עוזרים אחרים תיאר את השיחה ביתר פירוט. "אני זוכרת ששמעתי את המלה ' רכרוכי' (wimp). או שהוא (טראמפ) כינה אותו (פנס) כך - אני לא זוכר אם הוא אמר 'אתה רכרוכי', או 'אתה תהיה רכרוכי' - אני רק זוכר את המלה", אמר ניקולס לונה, עוזר לשעבר של טראמפ.

ציוץ של דונלד טראמפ על סגנו מייק פנס, 6 בינואר 2022. טוויטר, צילום מסך
הציוץ שבו טראמפ מכריז על פנס "פחדן"/צילום מסך, טוויטר

מייק פנס בשיחת טלפון עם הנשיא טראמפ מהמקום הבטוח שבו הסתתר

ג'ולי רדפורד, שכיהנה כראש הסגל של איוונקה, אמרה לוועדה כי טראמפ אמרה לה שהנשיא "בדיוק ניהל שיחה מטרידה עם סגן הנשיא" שבה הוא כינה את סגן הנשיא במלת הגנאי "Pussy", משום שפנס לא הסכים לעבור על החוק בשבילו ולהפוך את תוצאות הבחירות לנשיאות בנומבר 2020.

לאחר מכן, טראמפ צייץ בטוויטר כי פנס סרב לעשות כבקשתו ושילהב את אלפי התומכים שהגיעו לעצרת שלו, עד כי החלו לצעוק "תלו את פנס! תלו את פנס!".

הוועדה הציגה גם תמונות שלא נראו קודם לכן של פנס מסתתר במקום בטוח בבניין הקפיטול לאחר שהמתפרעים חדרו לבניין וצעקו לתלות אותו. באחת התמונות הוא נראה מדבר בטלפון בעוד בתו מסתכלת הצד בכעס. פנס עצמו לא נכח בשימוע ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully