וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר: העיתונאים כספית, דיין, קרא ודרוקר - כת שפועלת נגדי

עודכן לאחרונה: 1.7.2022 / 13:58

דבריו של חבר הכנסת הגיעו בתגובה לטור שפרסם קרא בוואלה!, ובו ביקר את בן גביר ואמר כי הוא מסתיר את האידיאולוגיה הגזענית שלו. יו"ר עוצמה יהודית קרא לעיתונאים "להפסיק עם היהירות והשחצנות", וקבע כי הם "התגייסו למען ה'ג'יהאד' בשירות לפיד וטיבי"

בווידאו: עימות בין בן גביר לטיבי במליאה/ערוץ הכנסת

יו"ר עוצמה יהודית וחבר מפלגת "הציונות הדתית", איתמר בן גביר, אמר היום (שישי) כי העיתונאים ברוך קרא, בן כספית, אילנה דיין ורביב דרוקר הם חלק מכת הפועלת נגדו. זאת, בתגובה לטור שפרסם היום קרא בוואלה!, ובו ביקר את בן גביר.

"ברוך קרא, כספית, אילנה, ודרוקר תפסיקו עם היהירות והשחצנות - הציבור לא מטומטם", כתב חבר הכנסת בפוסט שפרסם בפייסבוק. "מהרגע שנודע על עלייתה של עוצמה יהודית בסקרים וברחוב התגייסו כולם למען ה'ג'יהאד' בשירות לפיד וטיבי, לנסות לפגוע כמה שיותר בי ובחבריי למחנה, ובשם ה'ערכים' כביכול, כל האמצעים כשרים. אילנה דיין ערכה פייק תחקיר וניצלה צעירה בת 28 שלפני 14 שנה אני ורעייתי במסגרת מפעל חסד שעשינו לנוער במצוקה הוצאנו אותה מהרחוב ונתנו לה בית חם - ועכשיו היא מלכלכת על בן גביר אחרי שבעצמה סיפרה ותועדה כיצד במשך שנתיים הציעו לה כסף תמורת זאת".

המקור רביב דרוקר ברוך קרא. רשת 13, צילום מסך
דרוקר וקרא/צילום מסך, רשת 13

על כספית כתב כי הוא "בהיסטריה, משתולל ומנסה להשחיר את דמותי, דרוקר עלה שלב וקרא לכל העיתונאים שמראיינים אותי להתנהל במניפולציה לקטוע אותי ולשסות אותי - מבלי להתבייש שהוא עובר על כל כללי האתיקה. ועכשיו ברוך קרא, פרשן משפטי מגויס, שביומיום משועבד לפרקליטות בתיקי נתניהו הקורסים, בטוח שיש לו סטרט-אפ: להפוך מחנה שלם לטיפש ולטעון שההמון שלקראת הבחירות הקרובות מצהיר שיצביע בן גביר עושה זאת רק בגלל החיוכים... כי הרי 'הם מטומטמים!'".

לדברי בן גביר, "המטרה של קרא וחבריו לכת פשוטה. במשך שנים ניסה איש השמאל הקיצוני שי ניצן לרדוף אותי וכשל (אגב, בזכות הרדיפה הפכתי לעורך דין), בצעד אנטי דמוקרטי ומשתיק ניסו לפסול אותי אך היועץ המשפטי לממשלה (שלא היה חשוד כאיש ימין) ותשעה שופטים של בית המשפט העליון (שלא נמנים על תומכיי המושבעים...) קבעו פעמים - פה אחד - שבדמוקרטיה אי אפשר להשתיק אדם רק בגלל שהוא לא מתאים פוליטית למישהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully