וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח ספיר נחום: "התקדמות מזערית בחקירה, ייתכן שלא תימצא 'ראיית הזהב'"

עודכן לאחרונה: 30.6.2022 / 13:35

בדיון הארכת מעצר של החשוד וואלא חלאילה ציין השופט כי ייתכן ולא יהיה ניתן להרשיע אותו ברצח, יחד עם זאת "התחיל להירקם פאזל שבהשלמתו יהיה ניתן להקים ראיות לכאורה". בדיון התפרצה אמה של נחום, וקראה לעבר החשוד "רוצח - לקבור אותו כמו שקבר את הבת שלי"

בווידאו: משפחתה של ספיר נחום מתפרצת לעבר החשוד המרכזי ברצח/צילום: יואב איתיאל

בדיון הארכת מעצר של החשוד ברצח ספיר נחום אמר השופט היום (חמישי) כי "חלה התקדמות כלשהי, אך מזערית". בנוסף אמר כי ייתכן שלא תמצא "ראיית הזהב" שבאמצעותה ניתן יהיה להרשיע את החשוד, יחד עם זאת "התחיל להירקם פאזל שבהשלמתו יהיה כדי להקים ראיות לכאורה". במהלך הדיון התפרצה אימה של נחום, וקראה לעבר החשוד שיש "לקבור אותו כמו שקבר את הבת שלי". מעצרו של וואלא חלאילה הוארך בשבוע נוסף.

"יתכן כי לא תמצא ראיית הזהב שיש בה כדי להפליל או להרשיע את החשוד בעבירת הרצח המיוחסת לו", אמר השופט זיאד סאלח בדיון. "מאידך התחיל להרקם פאזל שבהשלמתו יהיה כדי להקים ראיות לכאורה". הוא סיכם ואמר כי "חלה התקדמות כלשהי בחקירה אך ניתן להגדירה מזערית".

משפחתה של ספיר נחום התפרצה לעבר החשוד המרכזי ברצח 
30.06.22. יואב איתיאל
"צריך לקבור אותו כמו שקבר את הבת שלי". משפחתה של נחום/יואב איתיאל

חוקר ימ"ר חוף אלכס רומנוב אמר כי מאז הדיון הקודם גברו החשדות נגד החשוד וואלא רובין חלאילה. על כך מתח ביקורת הסנגור עו"ד אביעד חייט, שאמר כי עד היום לא הביאו ראיות, על אף שטענו לקיומן. "טרם מצאנו תיזמון מתאים", השיב לו החוקר. החוקר נמנע מלענות האם יש חשודים נוספים אך אמר, "לא נעולים על קונספציה אחת".

לקראת סוף הדיון התפרצה אימה של ספיר נחום, סוזי, וקראה לעבר החשוד "רוצח, צריך לקבור אותו מתחת לאדמה כמו שהוא קבר את הבת שלי". היא אף פנתה לסנגורו ואמרה לו "אתה בתור יהודי לא צריך לייצג אחד כזה". בני משפחתה שנכחו בדיון הצטרפו אליה לקריאות, וקיללו את החשוד בעברית ובערבית, עד שהשופט ביקש מהם להפסיק, והם התנצלו וחדלו. לאחר שיצא השופט מהאולם, ההמולה החלה שוב, עד שליוו את המשפחה החוצה.

עוד בוואלה!

המשטרה: החשוד ברצח ספיר נחום נמצא דובר שקר בפוליגרף בשאלה אם רצח אותה

לכתבה המלאה
ספיר נחום ובתה. באדיבות המשפחה
ספיר נחום/באדיבות המשפחה

ספיר נחום, חיילת משוחררת ואם חד-הורית, נעדרה במשך 12 ימים, עד שגופתה אותרה לפני כשבועיים סמוך ליישוב איבטין בצפון. החשוד ברצח שלה, וואלא חלאילה בן ה-34, היה בן זוגה לשעבר ואבי ילדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully