וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעלמות ספיר נחום: גופה אותרה באזור הצפון בו נערכים החיפושים אחר הנעדרת

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 8:50

נחום, חיילת משוחררת ואם חד-הורית, נעדרת זה 12 יום. אתמול אותרה גופה באזור בו התמקדו החיפושים הגופה הוצאה מהשטח והועברה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר, אך טרם זוהתה. היום תבקש המשטרה את הארכת מעצרו של בן זוגה לשעבר של ספיר

בווידאו: בני משפחתה של ספיר נחום מגיעים לאבו כביר, מעצר בן הזוג לשעבר ואחיו הוארך/צילום: שלומי גבאי וניב אהרונסון

במהלך החיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום אותרה אתמול (ראשון) גופה סמוך ליישוב איבטין, בשטח פתוח, בסביבתו התמקדו החיפושים אחר הצעירה בת ה-23. נחום, חיילת משוחררת ואם חד-הורית, נעדרת זה 11 יום, במהלכם בן זוגה לשעבר נעצר בחשד למעורבות בהיעלמותה.

משפחתה של נחום עודכנה באיתור הגופה, שנכון לשעה זו טרם זוהתה וחפ"ק משטרה נפתח סמוך למקום אליו הגיעו גם צוותי חילוץ. הגופה נמצאה על ידי אנשי ימ"ר חוף שהבחינו בה במהלך סיור רגלי בשטח שכבר חיפשו בו. הגופה הוצאה מהשטח והועברה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. כמו כן, מחר תבקש המשטרה את הארכת מעצרו של בו זוגה לשעבר של נחום.

משפחתה של נחום, היושבת מכונסת בביתם בעכו, קיבלה את ההודעה מהמשטרה על מציאת גופה תוך הסתייגות שהיא טרם זוהתה. מפקד תחנת עכו שהגיעה לבית המשפחה שוחח עמם, ומסר כי זיהוי הגופה יימשך כמה שעות. במקביל, מתחילים לבצע סריקות סביב אזור הימצאות הגופה שיימשכו, לפי הערכות המשטרה, כל הלילה במאמץ לאתר כל דבר הקשור לנסיבות הימצאותה של הגופה במקום.

האמא סוזי לוואלה! הבוקר: "אני לא מאמינה שזו הבת שלי. אני מרימה ראש לשמים ומתפללת שזו לא היא. עדכנו שמצאו גופה. אני בטוחה שהבת שלי חיה. בכל מקרה מסכנה הבחורה שמצאו. ההרגשה שלנו קשה. על היחסים עם בן הזוג אפשר לדבר בגלל החקירה".

ההעילמות של ספיר נחום: האם סוזי בפתח ביתה בעכו. 13 ביוני 2022. שלומי גבאי
"אני לא מאמינה שזו הבת שלי. אני מרימה ראש לשמים ומתפללת שזו לא היא". סוזי, אימה של ספיר/שלומי גבאי
ספיר נחום, נעדרת בת 23 מעכו. באדיבות המשפחה
נעדרת זה היום ה-11. ספיר נחום/באדיבות המשפחה

עו"ד עמיחי בן שלוש המייצג את משפחת נחום לוואלה!: "אנחנו עדיין בחוסר ודאות ולא יודעים כלום. ידוע לנו שהגופה בזיהוי ותו לא. תוך שעות יתבררו דברים. חוסר הוודאות קשה מאד על המשפחה, שזו בעיה בפני עצמה". עוד הוסיף בן שלוש כי "המשפחה יודעת כי רגע האמת מתקרב והיא תלמד על שעלה בגורלה של יקירתם". "אלו רגעים רגישים וקשים מאוד למשפחה" אמר.

החיפושים בשטח אחרי נחום נעשים על ידי כמה עשרות בני אדם, רובם מתנדבים ואנשי יחידת הכלבנים הארצית. "חייבת לציין שמהעיר ומהעירייה כולם מחבקים אותנו ועוטפים ותומכים בכל מה שצריך", סיפרה אתמול דודתה.

ח"כ איתמר בן גביר ביקר במהלך הלילה בבית משפחת נחום. "הייתי בכנס בעכו, שמעתי את התושבים, את הפחד. אסור להחביא את הדברים מתחת לשטיח, יש כאן בעיה קשה ואני מדגיש לא מדובר בכל הערבים, אבל אלה מתוכם שהפכו לאוייב ושהחליטו למרר את חיי התושבים, צריך לטפל בהם", אמר בן גביר בפגיה עם המשפחה.

"יכול להיות שהיא עשתה טעויות אבל היא אחות שלי ותמיד תישאר אחות שלי", הוסיף בן גביר ואמר, "אמא שלה סוזי היא אשה חזקה והיא הבטיחה לי שתישאר חזקה. יש שם ילדים והכאב הוא כאב גדול".

היעלמות ספיר נחום: עו"ד עמיחי בן שלוש המייצג את המשפחה של ספיר. 13 ביוני 2022. שלומי גבאי
״בחוסר ודאות ולא יודעים כלום. ידוע לנו שהגופה בזיהוי ותו לא". עו"ד עמיחי בן שלוש המייצג את המשפחה של ספיר./שלומי גבאי
בן גביר מבקר את משפחתה של ספיר נחום. 13 ביוני 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"יכול להיות שהיא עשתה טעויות אבל היא תמיד תישאר אחות שלי", בן גביר בבית המשפחה/אתר רשמי, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

ביום שישי לפני שבועיים עצרה המשטרה את וואלא ג'מאל רובין חלאילה בן ה-34, בן זוגה לשעבר של נחום, אך שיחררה אותו באותו היום. יום לאחר מכן, בשל התפתחות בחקירה, עצרה אותו בשנית. הוא מכחיש את המיוחס לו, אך לא מכחיש שהוא האחרון שראה אותה.

בתיעוד מצלמות האבטחה מהיום בו נעלמה נראת נחום עולה, יורדת ועולה שוב, ואחר כך גם צועדת לעבר הבית שבו היא מתגוררת עם אמה ואחותה - אולם לשם לא הגיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully