וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הנזיפה הפומבית מנתניהו: אמסלם חוזר בו מהאמירות על שיתוף פעולה עם רע"ם

עודכן לאחרונה: 1.7.2022 / 10:24

ח"כ הליכוד טען שדבריו הובנו שלא כהלכה או הוצאו מהקשרם בריאיון אותו כינה "לא מוצלח". זאת, לאחר שבליכוד התנערו מאמירותיו של אמסלם בראשון, אז אמר כי רע"ם תוכל להיות שותפה בקואליציה, ונתניהו אף תקף אותו על כך בחריפות

בווידאו: ח"כ אמסלם תוקף את נתניהו ואומר שהוא רוצה לפגוע/מתוך : "רבע לחמש" ברדיו גלי ישראל

דוד אמסלם חזר בו היום (שלישי) מאמירותיו על שיתוף פעולה אפשרי עם רע"ם. זאת, לאחר שבנימין נתניהו תקף אותו בחריפות על דבריו אלה, ובליכוד התנערו מהם ואמרו כי המפלגה לא תשב עם רע"ם בקואליציה. "בחירת מילים לא נכונה שלי ודברים שלא הובנו כהלכה או הוצאו מהקשרם", כתב על כך אמסלם בטוויטר.

"גם אני מודה שהראיון אצל רסקין לא היה מוצלח", כתב אמסלם. "אבל אתם מכירים אותי ואת זיקתי למסורת ישראל וליהדות. מי שלא רוצה מדינה יהודית שיצביע לשמאל. בממשלת המחנה הלאומי שנקים אין מקום לשום מפלגה אנטי ציונית".

דודי אמסלם במהלך כינוס מליאת הכנסת 3 בינואר 2022. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
"מודה שהראיון לא היה מוצלח". אמסלם/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

ביום ראשון אמר אמסלם בריאיון כי הוא לא פוסל שותפות עם רע"ם בקואליציה. לדבריו, אם הליכוד תשיג 61 מנדטים בבחירות הקרובות, רע"ם תוכל להיות שותפה בקואליציה. בעקבות הריאיון, הליכוד ונתניהו מיהרו להתנער מדבריו, ונתניהו אף הוציא הודעה בה נכתב: "נדהמתי לשמוע את הדברים שאמר דודי אמסלם, שאותם אמר על דעתו בלבד, כפי שכבר קרה בעבר".

עוד בוואלה!

ח"כ אמסלם לא פסל קואליציה עם רע"ם; נתניהו תקף: נדהמתי לשמוע, לא על דעתי

לכתבה המלאה

כמה שעות לאחר מכן אמר אמסלם בריאיון לתחנת הרדיו "גלי ישראל" כי "חברי הליכוד חלקם תקפו אותי, נתניהו הוציא הודעה כדי לפגוע בי. נדהמתי שלא התקשר, וזו לא הפעם הראשונה שהוא עשה את זה. אני מכבד אותו מאוד, עשיתי בשבילו המון בשנה האחרונה כי האמנתי בזה. אני נלחם את מלחמת הליכוד, ואם טעיתי אפשר להגיד לי שטעיתי".

ח"כ אמסלם ידוע לעיתים בסגנונו הבוטה והתבטאויותיו השנויות במחלוקת, וכשנתניהו כתב בהודעתו כי דבריו של אמסלם היו על דעתו בלבד, "כפי שקרה בעבר", הוא התכוון בין היתר לעימות שנרשם ביניהם בפברואר, לאחר שנתניהו התנער מדבריו של אמסלם כנגד נשיאת העליון אסתר חיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully