וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העימות: נתניהו ואמסלם קיימו פגישת פיוס בלשכתו

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 12:26

השניים נפגשו ברקע התנערותו של נתניהו מאמסלם בעקבות מכתבה של נשיאת העליון אסתר חיות. "אני לדודי ודודי לי", צייץ נתניהו בצירוף תמונה מפוייסת של השניים מלשכתו

בנימין נתניהו ודודי אמסלם. טוויטר, צילום מסך
נתניהו ואמסלם בפגישתם. היום/צילום מסך, טוויטר

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נפגש כעת (רביעי) עם חבר הכנסת דודי אמסלם, זאת ברקע התנערותו של נתניהו מאמסלם בעקבות מכתבה של נשיאת העליון אסתר חיות. נתניהו צייץ מחשבון הטוויטר שלו תמונה מפוייסת של השניים, וכתב: "אני לדודי ודודי לי", בצירוף סמלון של לב אדום. הבוקר, אמסלם תקף בריאיון לרשת ב' את יו"ר מפלגתו ואמר כי בשיחתו עם חיות הוא פגע במאבק של המחנה הלאומי.

שבוע שעבר, נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות שגרה מכתב חריף מאוד לחבר הכנסת אמסלם לאחר שהאשים אותה במליאה שאת פסק הדין היא כותבת אחרי שתיית אלכוהול. לאחר המכתב החריף, יו"ר האופוזיציה נתניהו התקשר להבהיר את עמדתו בפני הנשיאה. "שוחחתי כעת עם נשיאת בית המשפט העליון, ואמרתי לה שדבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם אינם מקובלים עלי, אינם משקפים את עמדתי ונאמרו שלא בידיעתי".

נתניהו הוסיף: "בדמוקרטיה אין שום גורם שהוא חסין מפני ביקורת, אבל הביקורת חייבת להיות עניינית, לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. הניסיון הציני של בעלי עניין לייחס לי את דבריו של ח"כ אמסלם ולעשות משקר זה הון פוליטי הוא מגוחך, בפרט על רקע קריאתי להקמת ועדת חקירה ממלכתית שתמנה הנשיאה חיות, כדי לבדוק את פרשת הריגול החמורה של המשטרה נגד אזרחי ישראל".

בריאיון לרשת ב' התייחס אמסלם פעם נוספת לסערה וטען כי בתקופה בה כיהן נתניהו כראש ממשלה לא נעשו מאמצים לשנות את מערכת המשפט. "12 שנה נתניהו היה ראש ממשלה ובסופו של דבר לא עשינו שום רפורמה שהייתה נדרשת במערכת המשפט", אמר. "לא סתם הגענו לאן שהגענו. נתניהו התנגד ראשון לחוק הצרפתי ולחוק שלמדינה לא תהיה זכות ערעור מוקנית. כמו שאמר אהרן ברק, הוא באמת שמר על מערכת המשפט".

  • עוד באותו נושא:
  • דוד אמסלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully